عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 32 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

روز زن و مادر...یکم حرف دل

1394/1/21 10:59
نویسنده : مامان دوقلوها
844 بازدید
اشتراک گذاری

سرم را بالا می گیرم

آسمان آبی با اون ابرهای تپلیش از بالای سرم عبور می کند

روزهای بهاری زود زود در حال عبورند

و امروز 21 فروردین 94 

میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر

چه زیبا روزی را به نام روز زن و مادر نام نهاده اند

شاید توی دلم خیلی حرف ها باشه که این جا بنویسم ولی خب نمی خوام این روز قشنگ رو برای خودم و بابایی خراب کنم

می خوام از امروز به بعد حرفتو توی خونه نزنم ، شاید این دل تنگی عجیب ازم یکم فاصله بگیره

می خوام جای خوشگل مامان همیشه توی قلب و دلم باشه و نبودش رو فعلا در آغوش بگیرم 

من باشم و غنچه کوچکم

یکم حرف دل

امروز همه جا پر شده از واژه مادر

دلم عجیب هواتو کرده ... اگه تو هم با فرشته خاله لیلا اومده بودی توی دلم ، این روزها باید روز تولدت می بود ولی راضیم به راضیش که صلاح و مصلحت رو فقط خودش می دونه

امسال هدیه ای مامان نگرفتم جز عشق و محبت بابایی...ولی اگه تو بودی همه توجه اشون بیشتر به من بود

وجودم شده آهنربا ... با دیدن هر بچه ای دوست دارم فقط ساعت ها با اون ها باشم

بخدا قسم خودمو خیلی سرگرم می کنم که یه بار کسی بهم نگه به خاطر بیکاریه ولی مگه میشه حس با تو بودن رو از دلم هم پنهان کنم

بخدا قسم زندگیمون با بابا مصطفی خیلی خیلی خوبه خدا رو شکر و قدر همدیگر رو می دونیم

سعی می کنیم شاد باشیم و زندگی برامون یکنواخت نشه ولی از وقتی کارت دعوت برات می فرستیم و نمیای هر دومون یه حالی هستیم ... اصلا این ماه که دو روز خاله پری نیومده بود و شک به بودنت کردم و به بابایی گفتم توی چشم هاش یه حس خاصی رو دیدم ... آرامش و آغوش گرفتنش مثل روزای اول زندگیمون شده بود

ببین فقط من تو رو سالم و صالح نمی خوام...خداااااااااااااااااااااااااا

من بنده ی بد

من خطاکار

ولی همسرم  همون بنده ی خوبت که حج قبولش کردی

همونی که جونشو به پای مادرش گذاشت

دعاشو برآورده کن ... پسری چون اسماعیل ِ ابراهیم ، دختری چون مریم ِ عمران

قول می دهیم پدر و مادر خوبی باشیم 

خدایا

خودت می دونی چقدر دوستت داریم و دنیا دنیاست به پای تقدیرت هستیم

حرف هایم هم فقط با خودت می زنم و دست نوازش هیچ کس رو جز خودت را نمی خواهم

بخاطر همین است که به خانواده هامون هنوز نگفتیم ...

خودت یاری کننده امون باش ... صبر دلمون رو زیاد کن و ایستادگی پای حرف هامون رو بهمون بده

که تا جان در بدن داریم همیشه ی همیشه راضی باشیم به رضایت

عاشقتم خداااااااااااااا

پسندها (2)

نظرات (5)

کوثر
21 فروردین 94 14:49
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی
مامان بهی
22 فروردین 94 7:36
سلام ان شالله به همين زودي خبر مادر شدنتا بهمون ميدي و خدا صداي خودت و شوهرت را ميشنوه و يك فرزند صالح بهتون اعطا مي كنه
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام تشکر بابت همدلیتون خوشبخت باشید الهی
مامانی و بابایی
23 فروردین 94 8:06
عزیز دلم روزت مبارک البته با تاخیر انشاالله ساله دیگه این روز بزرگ و سه نفری جشن میگیرید. از رحمت خدا نا امید نشو.
مامان دوقلوها
پاسخ
قربونت روز شما هم مبارک با تاخیر انشاالله هر دومون سال دیگه نی نی‌بغل یا نی نی تو دلی باشیم
ĸoѕαr
27 فروردین 94 13:19
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
باران مامان امیرعباسم
2 اردیبهشت 94 1:56
سلام عزیزم,ببخش نت ندارم الانم باگوشیم وارد شدم,گلم میفهمم حالت رو منم منتظربودم منم روزای تلخ وسکوت شکنجه آور خونه رو شنیدم,پس ابدون تجربم میگه,قربون دل نازکت که برگ گل شده صبروتوکل کن هرلحظه دعاگوتم انشااله سال دیگه روز مادر یه خشگل دخمل یایه جیگرپسمل بغلته به لطف خدا مطمعن باش,حرف دکترا کشکه باورکن خدا که بخواد میشه تو فقط صبور باش وروحیت رو حفظ کن دوستت دارم من وامیرعباس حتما دعات میکنیم منکه گنهکارم انشااله دعای پسرم میگیره,
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام گلم مرسی بهم سرزدی… انشاالله و شک ندارم به دعای معصومانی همچون امیرعباس ، گل من هم میاد لطف کردی فداااا