عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 32 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

ناکام

1394/5/27 12:20
نویسنده : مامان دوقلوها
1,374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

این روزها حال خوبی ندارم... امروز هم به خاطر اومدن ..... کلی بهم ریختم

ازت ناراحتم مامان

خسته شدم از این ماه هایی که همه ی هدفم تویی و نمیایی

خسته ام از اینکه به خاطر خیال تو هزارتا کار رو ول کردم و انجامشون نمیدم که نکنه شاید تو اومده باشی و فعالیت زیاد برام ضرر داشته باشه

حوصله ام به هیچی نمیرسه... هوس کردم یه روز مثل روزایی زندگی کنم که هنوز به فکر اومدن تو نیافتاده بودیم

نیاز‌به آرامش دارم... آخر ماه که میشه حس آدمایی رو دارم که یهو ناکام میشن ...

خوشگلم

تو رو به خدا ، از خدا بخواه که بیایی

مامان دیگه طاقت دوریتو نداره...بابایی هم همین طور

چقدر آخه لباس های بالای تختمون رو در بیارم و قربونشون برم...خودت بیا

پسندها (3)

نظرات (0)