عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 5 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 6 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

پسرعمو دار شدنت مبارک

1392/7/8 18:43
نویسنده : مامان دوقلوها
242 بازدید
اشتراک گذاری

فسقلی مامان و بابا

یه خبر برات دارم...البته خیلی وقته ازش خبر دارم ولی نتونستم بهت بگم

یه خبر خوش

دوباره داری پسرعمو دار می شی

نی نی

زن عمو مرتضی دوباره داره یه گل پسر به دنیا میارهniniweblog.com

البته باید تا اسفند صبر کنیم

کاش تو هم زود بیای... وقتی خبر حامله شدن زن عمو رو فهمیدم ماه رمضون بود و داشتیم می رفتیم جلسه قرآئت با بابایی

اونجا بغضم شکست ... واقعا گاهی احساس تنهایی می کنم...

در بین من و بابایی ، یه فسقلی مثل تو کمه ولی حیف این درس بهونه نیومدنت شده!!

ولی خب خوشحالم که زن عمو داره نی نی دار میشه و محمدپارسای بلابلا هم ، داداش دار میشه

همبازی هات زیاد شدن...

نوبت ما هم میشه ، خوشگلمniniweblog.com

من و بابا مصطفی عاشقتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)