عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 12 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 13 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

عرفات

1393/7/10 23:15
نویسنده : مامان دوقلوها
557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان و بابا

امروز عصر بابایی راهی عرفات شد… 

دلم خیلی حس غریبی داره

اینجا نوشتم تا برامون به یادگار بمونه

یه روزی قول بهت میدهم سه تایی میریم… حج عمره هم راضی هستیم

خدایا یاور همسر مهربانم باش مثل همیشه

دلم خیلی براش تنگ شده ولی خیلی جلوی خودم رو گرفتم که یک بار در اعمال سخت ،غصه دار دل من نباشه

ولی خدایا خودت از حال دلم خبر داری

توکل به خودت

به تمام حکمت هایت سر به سجود می نهم

شاید تقدیر اینگونه بود که همسرم در صحرای عرفات باشد و من… 

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان بهی
12 مهر 93 7:46
ان شاالله به زودي همسرت بر ميگرده و يك ني ني كوچولو مياد تو زندگيتون
زهرا
12 مهر 93 8:58
سلام مريم جونم خوبي عزيزم؟ چيزي نمونده گلم در عوض دلت به اين خوش باشه كه خدا رو شكر داره لذت ميبره ديروز تو تلويزيون ديدم داشتن پرده كعبه رو عوض ميكردن واقعا دلم داشت ميلرزيد چه لذتي بالاتر از اينكه اون لحظه آدم اونجا باشه؟ توكلت بخدا باشه صبر كن چيزي تا برگشتنشون نمونده بعد قربوني كم كم برميگردن عزيزم.
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام گلم توکل بر خدا راضیم به رضایش
مامان پارسا
9 آذر 93 12:29
ثامیدوارم به زودی زود ی نی نی ناز بیاد تو تو خونه پر از مهرتون..خوشحال می شم به وبلاگ من هم سری بزنی. من وبلاگتو تو پیوند هام گذاشتم