عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 5 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 6 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

آدم بزرگا

1392/7/10 17:04
نویسنده : مامان دوقلوها
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فلفل مامان

خوبی کوچولوی من؟ حتما خوبی!

امروز خاله باران یه مقاله گذاشته بود توی وبلاگش که خیال منو خیلی خیلی آروم کرد

دعا میکنم که هر چی خدا صلاح می دونه همون بشه کوچولوی من!

ان شاالله صحیح و سلامت ، نی نی خوشگلمو بغل بگیرم

آخ الهی مامان قربونش

عزیزدلم

گاهی دعا می کنم که دوران کودکی رو دوباره تجربه کنم ، آخه از دست این آدم بزرگا گاهی خیلی خیلی دلت می گیره

اصلا نمی تونی روی رفتار آدم بزرگا حساب کنی ولی وقتی بیای یادت میدهم چطور باید با این ادم بزرگا کنار بیای

فقط روی قربون صدقه های اولشون زیاد توی بزرگیت نباید حساب کنی!

کوچولوی مامان

خیلی خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)