عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 12 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 13 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

درد و دل با فرشته ام

1393/12/26 12:16
نویسنده : مامان دوقلوها
611 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقولکم

چقدر دوست داشتم این روزها بودی

خسته ام از نبووودت… یه عالمه خستگی جمع شده توی دلم

باورم نمیشد رسیدن بهت اینقدر طول بکشه

مامانی 

حالمونو با اومدنت خوب کن

بابایی کمر درد کرد.…  خونه تکونیم مونده و تنهایی باید انجامش بدهم

دلم یه مشهد الرضا میخواد…  مثل 4سال پیش…  من و بابایی

کاش تو بودی… توی این روز خاطره انگیز

26اسفند ، سالروز عروسی مامان و بابا

3سال شد قربونت برم... 

دوستت دارم فرشته کوچولو

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان سمیرا و بابا مسعود
26 اسفند 93 14:05
سالگرد ازدواجتون مبارک...من تو شهر امام رضا هستم ..از اینجا واسه نی نی کوچولوت دعا می کنم که زودتر زمینی بشه...این شکلی شدنتون رو براتون آرزو می کنم.
مامان دوقلوها
پاسخ
مرســـــــــــــی
فاطمه مامان گلها
26 اسفند 93 14:25
ایشالا سال جدید یه فرشته کوچولوی ناز تو آغوشتون بیاد سال خوب و خوشی در پیش داشته باشید
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی گلم بابت دعای قشنگت شما هم سال پر از خیر و برکت داشته باشید
مامان فاطمه
4 فروردین 94 17:17
سال نو مبارک ان شالله تو سال جدید اتفاق های خوشکل براتون بیافته و سه نفره بشید
مامان دوقلوها
پاسخ
سال نو مبارک ممنون از دعای خوبت... خداوند یسنا جون رو براتون نگه داره
maman zahra
5 فروردین 94 13:34
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. نوروزت مبارک
مامان دوقلوها
پاسخ
من هم بهترین ها رو براتون آرزومندم نوروزتان پیروز