عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 2 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 3 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

روزت مبارک باباجونم

1394/2/12 11:59
نویسنده : مامان دوقلوها
1,263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابای خوبم

روزت مبارک بابای مهربونم

ببخشید که این ماه دلتو شکستم و نتونستم یه عیدی و هدیه ی خوبی باشم برات توی این روز قشنگ

قول می دهم سال دیگه با یه کادوی خوب تلافی کنم و شب با گریه هام نزارم بخوابیآرام

بابای خوب و قشنگم

یه دنیا دوستت دارم و از اون بالا بالاها برات دعا می کنم که همیشه سلامت باشی و سعی می کنم زودتر اجازه امو از خدا بگیرم و بیام کنارتون 

می دونم شما و مامان یکی از بهترین مامان و باباها برام می شید

قربون چشم های قشنگت که داره نوشته هامو می خونه 

عاااااااشقتم بابای گلم

بوووووووووس

پسندها (3)

نظرات (2)

مریم
21 اردیبهشت 94 17:54
سلام مامان آینده جونم خوبی؟ منم بعد از مدتی غیبت بالاخره برگشتم:پوزخند: خوشحال میشم باز دوباره با هم در ارتباط باشیم:بوس:
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام مریم جون خوش اومدی انشأالله… دعا میکنم زود زود مامان شی قربونت
مــــن
16 خرداد 94 10:08
سلام مریم جون....اسم من عاطفه هست بهت درخواست دوستی دادم...من 12 سالمه...و شما 24..تفاوت سنی مون زیاد نیس..باهام دوست میشی؟