عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 2 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 3 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

حرف دل

1394/3/1 10:39
نویسنده : مامان دوقلوها
850 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

چه روزها هم کند می گذرد و هم تند

خرداد ماه هم از راه رسید...

چی بگم از حرف دلم که خدای بالاسرم از همشون خبر داره و من از حکمتش بی اطلاع

اگرهای بودنت زیاده نازنینم ... آخرینش...اگر همون ماه اول اومده بودی ، این ماه قشنگ ترین ماه زندگیم می شد و می تونستم تو رو بغل کنم

خستگی هامون رو داریم توی یه کوله میزاریم و با بابایی میریم به سوی ضامن آهو

اومدنت به خوبی و سلامتی و داشتنت نیاز به یه ضامن خیلی معتبر داره... خیلی التماسش کردیم تا آخر دعوتنامه امونو امضا کرد

حالا نمی دونم دو تایی راهی این سفریم یا که تو اومدی ... ولی اگه باشی می خوام ببریمت بهترین جای عالم

امروز تولد امام حسین (ع) هست و همش یاد خاطرات کربلا می کنم ... دعا می کنم به حق شش ماهه اش دل همه ی منتظران شاد بشه

خیلی منتظرتیم گل مامان و بابا

بیش از این ماه ها رو ورق نزن

پسندها (6)

نظرات (5)

داني
1 خرداد 94 13:37
سلام دوست من التماس دعا از جانب ما هم نایب زیاره باشید منم خیلی دلم می خواد با نینیم برم زیارت آقا اما چه کنم که آغوشم خالیه خیلی زیبا و روان می نوسید خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید http://daanii.niniweblog.com/
مامانی و بابایی
2 خرداد 94 15:08
سلام عزیزم انشاالله که سه نفری دارید میرید پابوس عشق من رو هم از دعای خیرت محروم نکن التماس دعا دارم. گرچه خودم هفته پیش مشهد بودم ولی الان انقدر دلم برای امام رضا تنگ شده انگار خیلی وقت نرفتم.
مامان ريحانه
11 خرداد 94 10:00
سلام گلم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
فریما
11 خرداد 94 15:50
سلام خاله جون میشه به من رای بدین . ممنون
مامان پریا
11 خرداد 94 21:58
سلام مامان آینده امیدوارم زودی مامان بشی با افتخار لینک شدی عزیزم دوس داشتی بلینک