عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 16 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 17 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

روز علی اصغر(ع)

1392/8/17 21:27
نویسنده : مامان دوقلوها
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

امروز یه روزی از محرم بود که به نام علی اصغر شش ماهه امام حسین(ع) نامیده شده

دلم طاقت دیدن tv نداشت 

وقتی مادرانی رو می دیدم که کودک خود را به دست گرفته اند و به یاد رباب و علی اصغر اونجا بودند دلم  رو یه حس خاصی می گرفت

ولی عزیز مادر

وقتی ذکر علی اصغر میاد ، تموم دلم یه آرامش خاصی می گیره

و یه حسی بهم میگه از ته دلم بخوام که برای همه ی خانم هایی که نی نی می خوان دعا کنم

خوشگلکم

ان شاالله اگه بیای یه محرم می برمت و لباس سبز تنت می کنم

تا برای مامان و بابا و همه بچه ها ، آرزوهای خوب خوب کنی...


سفید خوشگلم چقدر بهت خواهد اومد لباس سبز

 

راحله خانم

عزیزدلم

اینم راحله(زینب)خانم ، دختر عمو حامد(پسرخاله باباجون) در روز سوم محرم

خبر دارم که راحله عزیزم روز همایش علی اصغر(ع) رفته حرم حضرت معصومه(س)

خدا بهشون ببخشه این خانم گل رو 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نارگل
18 آبان 92 1:28
از کجا میدونی سفیده شیطون؟واسه منم ی دعا بکن گیر کردم بدجور

بچه به پدر و مادرش میره دیگه
به خدا نگو مشکل دارم به مشکلت بگو یه خدا دارم خیلی مهربونه ، اونوقت می بینی خود به خود گیرت وا میشه
التماس دعا خانم
نارگل
18 آبان 92 1:30
بچه کیلو چند
به کیلوی عاشقی

مامان رادین
18 آبان 92 13:43
سلام مامانی ایشالا نی نی نازت به سلامتی و تندرستی به دنیا بیاد تا با عشق امام حسین شیرش بدی و تو راه اونها بزرگ بشه ... افرین مامان مهربون
مامان نی نی
18 آبان 92 16:14
سلام عزیزم غصه نخور ایشاله زودی مامان میشی منم مثل شما منتظرم خوشحال میشم بهم سربزنی اگه دوست داری تبادل لینک داشته باشیم بهم خبر بده من که خوشحال میشم گلم
سلام
انشاالله همه امون یه روز حس زیبای مادری رو تجربه کنیم
آدرستو یادت رفته برام بگذاری گلم
منم خوشحال میشم باهم تبادل داشته باشیم

نارگل
18 آبان 92 17:37
او دختر ک موهاش بور بود تو سایت مریم خدمتی تو کلاس بود خودت بودی؟خوشگلین ن فک کردم خودم فقط خوشگلم من شبی ستایشم فیلمه بودا
نه گلم
من هیچ عکسی از خودم هیچ کجا نگذاشتم...خوشحالم که بهم سر میزنی خوشگل خانم

نارگل
19 آبان 92 12:38
مرسی.شما نمیدونید نرم افزاری هس ک بشه روگوشی نصب کرد ک غریبه نتونه اس بفرسه ؟راسش ی مدته یکی ب نامزدم اس میده بش سرم حرف می زنه خیلی حالم بده
مامان دوقلوها
پاسخ
راستش من بلد نیستم ولی فکر کنم هست می تونین از مراکز فروش و ریختن برنامه موبایل فروشی ها سوال کنین
مریم
20 آبان 92 11:57
ایشالا هرچه زودتر یه نینی خوشگل بیاد تو بغلتون تا قدر خاین روزاتون و خواب راحتو بدونید
مامان دوقلوها
پاسخ
من که حاضرم
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 آبان 92 18:57
ارزو می کنم به ارزوهای ت برسی و به زودی نی نی خوشگل بیاد پیشت
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی گلم
مامان ریحان
24 آبان 92 0:03
سلام ان شالله سال بعد قسمتمون بشه با نی نی نازمون بریم مراسم شیرخوارگان
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام...ان شاالله گلم
فرزند صالح
27 آبان 92 12:04
سلام عزیزم منم مثل شما امسال برنامه حضرت علی اصغرو ندیدم طاقت نداشتم اون همه نی نی رو نگاه کنم خدا ایشالا همه شونو به پدر مادرشون ببخشه ایشالا سال دیگه شما با نی نی تون برید مراسم خیلی دوست دارم یه روزی بیام توی وبلاگتون و خبر مادرشدنتونو بشنوم
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام گلم ان شاالله همه نی نی ها سالم و صالح زیر سایه پر مهر پدر و مادر زندگی خوبی داشته باشند عزیزم ان شاالله همه کسانی که نی نی می خواهند به آرزوشون برسند راستی ممنون از آرزوی قشنگت