عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 18 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 19 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

دکتر رفتن مامان

1392/7/17 18:55
نویسنده : مامان دوقلوها
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

بالاخره بعد 3 سال رفتم دکتر زنان فقط فقط برای شما فسقلی که برای ما آینده شیرینی هستی(タイトルなし) のデコメ絵文字

وااااااااااااااااااای که دلم یه جوری شد تا برگشتم خونه...

واقعا ما خانم ها چه دردهایی که باید تحمل کنیم

بازم خدا رو شکر خانم دکتر گفت : همه آزمایش های مامان جونی خوب هستند و اگر بخوایم نی نی دار بشیم ، مشکلی نیست.かわいい 森ガール ハート のデコメ絵文字

قرص اسید فولیک برام نوشت و گفت مصرف کنم که اگر شما اومدی توی وجودم ، بدنم تامین باشه

(タイトルなし) のデコメ絵文字الهی مامان قربون خوشگلی هات که اگر بیای دلم قش می ره برات(タイトルなし) のデコメ絵文字

همه دردهای عالم رو به دوش می کشم تا بیای توی جمع ما !!!

عاشقتم مثل همانند عشق پاکی که نثار بابامصطفی کرده ام و خواهم کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ریحان
18 مهر 92 19:00
سلام خدا رو شکر که همه چی خوبه ان شالله بزودی خبر نی نی دار شدنت عزیزم
سلام
مرسی مامان ریحان...ان شاالله خبر نی نی دار شدن همه مامان های منتظر