عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 21 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 22 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

عید غدیر مبارک

1392/8/2 10:35
نویسنده : مامان دوقلوها
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی به بلندای عظمت روز غدیر

سلام به تمامی یاران علی(ع)

سلام به جگرگوشه ی مامان و بابا که دوست دارم یکی از بهترین پیروان علی ابن ابی طالب(ع) باشی

عیدت مبارک خوشگلم

اگر بودی ، الان با هم جشن می گرفتیم و

لباس های خوشگلت رو تنت می کردم تا بریم خونه ی مامانی ِمامان

عزیز دل بابا ، باباجون رفته دیدنایی دوستان سیدش و من منتظرش میشم تا بیاد

عزیزدلم

نیت کردم

اگر سال دیگه ، خداجون تو فرشته ی خوشگل رو بهمون بده

یه عالمه مشکل گشا درست کنم و توی شهر پخش کنم

البته دلم می خواد نذرمو زودتر از گرفتن خواسته ام ادا کنم

هنوز به بابایی نگفتم ولی می دونم که او هم خیلی دوست داره

عزیزم

برای سالم اومدنت و صالح بودنت

از جانمان مایه می گذاریم

 دوستت داریم ستاره درخشان آسمانمان 

 

گلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگل

عیــــد غدیـــــر مبـــارک

عید غدیر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

انجمن پاتوق من و تو
2 آبان 92 14:39
سلام دوست عزیز وقت بخیر وب عالی دارید خدا تمام کوچولوهای عزیز زیر سایه پدر و مادر حفظ کنه دوست عزیز انجمنی دارم خوشحال میشم از بازدید کنید مایل بودید عضو بشید بیا از من و تو ما بسازیم انجمن پاتوق من و تو www.patoghmanoto.ir به امید روز های بهتر
مامان ریحان
2 آبان 92 17:34
سلام عید شما مبارک
عید شما هم مبارک

نارگل
3 آبان 92 1:07
من داشتم دنبال عکس بیبی چک میگشتم ک اتفاقی وب شمارا دیدم من خیلی تنهام اگه راضی باشی دوس دارم تا همیشه وبتو بخونم خوشم میاد با ایمانی چیزی ک من تجربش نکردم زیاد
لطف داری نازگل عزیزم
ایمان در وجود همه ماست مهم زنده کردن آن است

فندوق مامان
3 آبان 92 16:54
عزیزم عید شماهم مبارک
عید شما هم مبارک عزیزم

نارگل
4 آبان 92 0:00
ا شما بچه مثبت خوبا جواب من دادید خوشحال شدم اونقدام بد نیشما ی تبل مبل 20 ساله ام نمیدونم چرا ندیده خوشم میاد ازت.میخام نماز بخونم ک یکار یکم بدی ک کردم بخشیده شه
فطرت شما خوبه عزیزم وگرنه ما کی باشیم که بهمون بگن خوب!!! ... خوشگل خانمی کار خوبی رو انتخاب کردی ولی قبل از انجامش به کاری که می خواهی بکنی یقین پیدا کن و بعد انجام بده...راستی ناز گل خوب من خوشحالم که با دختر خانمی که خداوند بهش نظر کرده آشنا شدم...راستی نی نی اومده بود یا نه؟

نارگل
4 آبان 92 23:30
ازکجا فهمیدی نی نیو...؟الان اومدم بهت بگم خداراشکر نه بیبی گذاشتم منفی شد اخه من تازه نامزد کردم و عقدش نبودم کاربدم همی بود خدا بم فرصت داد وگرنه ابرومون میرفت بابام میگه تا عقد نکردین حق نداری بیشش بریبوس
شاکر حق باش به هر طور شده و اینو همیشه بدان که پدر و مادرهایمان تجربه هایی دارند که حرف هایشان بنا به تجربه است و این گفته به نظر من خیلی درسته که تا عقد نکردی هیچ رابطه زناشویی هم نداشته باشید...لذت ها را باید به جا و در مکان خودش به دست آورد

نارگل
4 آبان 92 23:48
راستی دوست جون سعی کردم حرفی نزنم ضد اخلاقی باشه من دوس دارم حرفای قشنگ بنویسم ک حرمت وبت حفظ بشه جنوبیا اینطورین دیگه حیف ک نشد تیم شاهین ما خونگرماتو لیگ برتر بمونه

ممنون
نارگل
5 آبان 92 4:51
مرا سرزنش می کنند زیرا که از میان سنت های ملامتگر و عامیانه بی بروا گذشتم بمن اخم میکنند زیرا که عشق من قدرت عقل را از من ربود مرا بخاطر حس لحظه های عاشقانه هرز می دانند.گونه هایم را از شرم سرخ نخواهم کرد زیرا که من عاشق هستم.خودم سرودم
نارگل
5 آبان 92 23:59
ممنون از راهنماییت بله من ونامزد یادگرفتیم ی اشتباهو دوبار تکرار نکنیم