عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 21 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 22 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

**حرف دل**

1392/8/4 19:27
نویسنده : مامان دوقلوها
176 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها هوا کم کم روبه خنکای زمستان می رود و من با وجود همسر مهربانم و یاد فرزندی که خواهم داشت گرما و طراوت بهاری دارم

روزشماری های من برای آمدن نی نی هنوز آغاز نشده 

و ما مامان و بابای آینده دوست داریم روی اخلاق و منش خود کار می کنیم و وجودمان را بزرگ می کنیم 

تا از طرف خداوند لایق فرشته ای از فرشته هایش شویم

آینده کم کم می آید و اینک باید حال را بسازیم تا وجودمان آماده شود برای پذیرفتن زیباترین آینده ها

 کوچولوی مادر

آن وقت که تو را در آغوش بگیریم ، می دانم برای من و پدرت بهترین و زیباترین لحظه زندگیمان خواهد بود 

که تا ابد از یادمان نخواهد رفت

 عزیز مادر

برایمان دعا کن و ما هم تمام سعیمان را می کنیم تا با توکل به خداوند یگانه تو را به بهترین نحو به دنیا بیاوریم و بعد یاریت کنیم و به زندگی بسپاریمت

عاشقت هستیم مهربانم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحان
4 آبان 92 20:10
مهم ترین اصل، تربیت شایسته فرزند هست و از خدا میخوام که همه پدرمادرها بتونن بهترین و شایسته ترین فرزندان رو تربیت کنن
ان شاالله

نارگل
5 آبان 92 2:40
ا من حواسم نبود تو تاریخ 2ابانت حرفیدم امشب.نمیدونم ساعت چنده نصفه شبه داشتم درس میخوندم گفتم بیام بیش شما ینی بلاگ شماچ با احساس نوشتی بقول فرخزاد این دگر عشق نیست این خیرگیست چلچراغی در سکوتو تیرگیست عشق چون در سینه ام بیدارشد از طلب با تا سرم ایثار شد
فرشته
5 آبان 92 10:57
سلام عزیزم ممنون که به من سرزدی
عشقتون پایدار
انشاالله نی نی شمام زودی بیاد
سلام
خوشبخت باشی الهی