عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 21 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 22 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

دانشگاه نوشت

1392/8/7 13:13
نویسنده : مامان دوقلوها
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

گفتم برای این که برات به یادگاری بمونه از دانشگاه هم برات یه مطلب بگذارم

الان مامان از صبح ساعت 9 اومده دانشگاه و تا ساعت 8 شب دانشگاهه

بابا جونم رفته نیاسر تا پیگیر کار خونه باغ عمو اصغر باشه

بابایی امروز خیلی خسته شده و مامان هم پیشش نخواهد بود تا خستگیشو از تنش دربیاره

عاشق باباجونم

و هر دومون عاشق تو نازدونه

عزیزکم

آرزوهای زیادی برای پیشرفت تو دارم ، آرزوهایی که خودم نتونستم در حق مامانی و بابایی برآورده کنم

ولی هنوز در سعی این هستم که شادشان کنم با رسوندنشون به بزرگترین آرزوشون

که اومدن تو فسقلی هستش

قراره جشن تولد 50 سالگی مامانی ، کادوی تولدش اومدن تو در دل مامان باشه :)

البته همه این ها به خواست خداوند متعال هستش که تمام زندگیمو شاکرش هستم

ولی از وقتی بابامصطفی رو بهم داده ایمانم بیشتر شده که خدا همیشه بهترین ها رو بهم می ده

عاشق بهترین های خدا هستم

عسلم

فقط بدان که

مامان و بابا عاشقانه تو را دوست دارند

 نی نی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)