عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 20 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 21 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

تولد محمدعلی

1392/8/6 16:46
نویسنده : مامان دوقلوها
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ستاره شبم

ستاره قشنگم چشمک بزن تا بخندم و مهتاب شبم (باباجونی) را شادمان ببینم در کنارم

عزیزکم

یه خبر خوب دارم برات....

نی نی عمو مهدی(پسرعموی باباجون) جمعه به دنیا اومد

یه پسر خوشمل و ریزه میزه

اسمش چیه؟

 محمدعلی 


محمدعلی

البته فسقلی خوشگلم

هنوز مامان و بابا این خوشمل پسر رو ندیدن

و این عکس رو عمو علی(اون یکی پسرعموی بابا) گرفته

خیلی دوست داشتنیه...خدا به مامان راحله و بابا مهدیش ببخشدش

ایشالا تو هم یه روز دعوت میشی به دنیا عزیزکم ، قند عسلم ، جیگرطلاشکلک سایز
 کوچک,شکلک ریزه میزه,شکلک وبلاگ نویسی,شکلک های فانتزی

بقیه عکس هاشم برات می گذارم

 

محمدعلیمحمدعلیمحمدعلی

خدایا

مواظب همه ی نی نی ها باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نارگل
6 آبان 92 20:40
لبش قشنگه.قهری با من ؟.چن روز دیگه مشهد میرم و حالا ک ایقد مشتاق بچه ای بهش برسی زود.بای دوست عزیزم میرم دیگه اینجا بیدام نمیشه
سلام ناز گل خانم
قهر چیه؟!! من تا حالا با هیچ کس در زندگیم قهر نکردم
التماس دعا خانمی یاد همه مامان های آینده باش و بهترین ها رو برات می خوام،امام رضا بهترین پدر و حامی هست

فندوق مامان
6 آبان 92 20:52
سلام عزیزم مبارکه ایشا.. نوبت شما به همین زودیها

سلام...ممنونم مامان فندوقی
ایشالا با هم دیگه
نارگل
6 آبان 92 21:01
از وبت چیزای خوبی یادگرفتم عشق باک و مادرانه بهمراهه ایمان.اما حس میکنم جای من بین شماها نیست چون شما و دوساتون ی وجه مشترک دارید ک بچست اما من تازه اول راهم...هروقت شد وبت میخونم اما نظرنمیدم
ناز گل جان
ممنون از لطفت
اگر دوست داشتی بیا اون وبم و توی آرشیوش می تونی روزهایی که الان خودت درونش هستی رو بیابی...دوران زیبای عقد
maryamkhedmaty.parsiblog.com

مامان ریحان
7 آبان 92 11:15
قدم نو رسیده مبارک
مرسی

نارگل
7 آبان 92 17:04
اره رفتم اون وبت خوب بود.من هم برات بهترینارو میخام.من از بچه اوردن میترسم چون از کجا بفهمم سالم هس یان ریسکه کلا بچه.موفق باشی
ممنون ناز گل خانم
ان شاالله به وقتش بهترین مامان هم میشی