عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 16 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 17 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

حرف دل مامان جون

1392/8/9 19:34
نویسنده : مامان دوقلوها
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

 الان خونه تنهام و بی خودی تلویزیون روشنه

تابلو فرشی هم که برات دارم می بافم یواش یواش پیش میره

مامانم

شیرینم

دلم یه عالمه تو رو می خواد...برای اولین بار واقعی واقعی به بابا گفتم

با بغض گفتم

وقتایی که بابا نیست ، خونه برای من سوت و کوره

هر چی هم خودمو مشغول درس و تابلو فرش و اینترنت می کنم بازم دلم یه جوریه

ولی دوست دارم تو رو به موقع خودش داشته باشم

وقتی که دلمون خیلی شاده

آخه تو همه شادی زندگیمون خواهی بود

عزیزم

حالا که پیش خدایی ، برامون خیلی دعا کن

محتاج نگاه خدایم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحان
9 آبان 92 21:33
سلا دوست خوم از وقتی که با نی نی سایت آشنا شدم و شما دوستای گلم ،دیگه براخودم دعا نمیکنم همش یاد شما دوستان عزیزم هستم.از خدا میخوام به همه چشم انتظارهایک نی نی سالم وصالح عنایت کنه........امین
نیلوفر
11 آبان 92 17:16
عزیزم ایشا.. که نی نی نازت زود زود میادتو بغلت میری براش کلی چیزای قشنگ میگری ایشا.. زود میاد امین