عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 16 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 17 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

برای دردونه مامان

1392/8/22 15:59
نویسنده : مامان دوقلوها
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی جونم

сердечкоقربونت بشم الهیсердечко

сердечкоعزیز دل من ، فدای تو منсердечко

сердечкоنیومده عاشقتمсердечко

бабочка یعنی میشه یه روز منم این حس قشنگو تجربه کنم ؟ бабочка

مامان و نی نی

 ماه منی عزیزکم  луна

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نیلو جون
24 آبان 92 13:45
سلام عزیزم بزودی به ازوهات میرسی عزیزم خدا بزرگه خیلی بزرگ
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام مرسی نیلوفر عزیز
مامان ریحان
24 آبان 92 20:52
چرا که نشه؟حتما اون روز میرسه که ما هم به ارزومون برسیم ویه فرشته اسمونی بیاد تو دلمون و حس قشنگ مادر شدن رو تجربه کنیم
مامان دوقلوها
پاسخ
ان شاالله
مامان پریسا
25 آبان 92 15:51
ایشالله
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی از حضورتون
باران
26 آبان 92 10:09
آرههههههههههههههه میشه به زودی زودم میشه/
مامان دوقلوها
پاسخ
ان شاالله
مریم
26 آبان 92 13:23
عزیزم چه وبلاگ زیبا و بی نظیری دارید..یعنی خوراک من هست که عششششق نی نی هستم و هنوز نمی تونم داشته باشمی!..شک نکن که خواننده و بیننده پروپاقرص عکس های و نوشته های وبلاگت شدم! پس شما هم مثل من انقدر منتظر هستید و نی نی دوست دارید و عااشق این هستید که هر ماه توهم حاملگی بزنید و هرچیزی رو به نی نی نسبت بدید! راستش من علاوه بر اینکه خودم هنوز درسم تموم نشده، مهم تر از اون درس همسری هم هنوز تموم نشده و اتفاقا ترم های سنگین و نفس گیرش باقی مونده و به جز دانشگاه باید روزها و شب هایی از هفته رو هم شیفت باشه و البته هنوز چند ماه هم نیست که عروسی کردیم، این هست که هرچند خودم راضی هستم، اما هنوز تا راضی شدن همسری و فراهم شدن شرایط برای دعوت نی نی کوچولو از آسمون ها، راه درازی باقی مونده.. امیدوارم شما هم هر موقع که دوست داشتید و به صلاح تون بود، نی نی کوچولوی خوشگل و نازتون بیاد توی اغوش پرمهرتون.
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام مریم بانو خوبی خانمی ؟ اتفاقا منتظرت بودم توهم اومدن نی نی قشنگ ترین و زیباترین توهم امید دهنده اس اگر چند ماهه عروس شده پس لذت کاملتو از زندگی دو نفره ات ببر...ما دیگه سه سال رو رد کردیم... مرسی که به ما سر می زنی...بهت سر می زنم
الناز
3 آذر 92 11:47
تجربه میکنی عزیزدلم....انشالله به زودی
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی الناز جون
راضیه
4 آذر 92 15:54
سلام گلم ان شاالله خیییییییییییلی زود نی نیتو بغل میکنی گلمواسه منم دعا کن عزیزم ،ممنون
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از دعاتون...شما هم ان شاالله به خواسته دلت برسی