عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 23 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 24 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

وای که چقدر دلم تنگ شده بود :)

1392/9/26 9:43
نویسنده : مامان دوقلوها
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان

خوبی عزیزم؟

دلم برات یه عالمه تنگ شده بود

ببخشید که نشده بود بیام و از حرفام برای تو نازدونه بگم ولی یاد تو خوشگلی بودم

پروانه ی مامان

هوا خیلی سرد شده و سوز سرما تن آدمو می لرزونه ولی من و باباجونی دلمون به عشق همدیگه گرم گرمه

راستی یه خبر

دیروز محمدپارسا اومده بود خونه امون و  کلی با من و بابایی بازی کرد

کلی نقاشی کشیدیم و کارتون دیدیم

و با هم دیگه قیمه ریزه درست کردیم

خلاصه برات بگم که خیلی خیلی خوش گذشت

ان شاالله وقتی تو صحیح و سلامت اومدی توی آغوش مامان و بابا دیگه برات سنگ تموم میزاریم

 

анимашкианимашкианимашки

عسل مامان و بابا 

связка шариковخیلی خیلی دوستت داریمсвязка шариков

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ژاله مامان آیدا
26 آذر 92 10:13
مامان جون می تونی برای درب اتاق نی نی حلقه اسم یا آویز خوشگل انتخاب کنی کافیه یه سری به کادونمدی بزنی http://kadonamadi.blogfa.com هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار و آدرس سایت یا ایمیلتو برام بنویس اینم ایمیلم : vento_j@yahoo.com ژاله مامان آیدا
نارگل
26 آذر 92 14:06
بنظر من اتفاقاي خوب خودشون سروقتشون ميان خيلي نميخواد انتظار بكشي.وقتي انساني بوجود مياد خدا بهش فرصت زندگي كردن داده كاش ميشد يبار ديگه متولد شد بهتر از گذشته زندگي كرد كاش بقيه باوركنن ك خوب ميشه بود سالم زندگي كرد......