عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 20 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 21 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

حرف دل با خوشگلکم

1392/9/9 12:12
نویسنده : مامان دوقلوها
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان

خوبی عزیزدلم؟

میدونم که می دونی مامان چدر دوستت داره حتی از قبل از ازدواجم با بابایی

همه حرف دل های مامان رو از مجردیش تا حالا می دونی آخه توی آسمونی و خدا نگهدار توست

و همیشه می دونم مامان و بابا رو از آغوش خدا نگاه می کنی

totalgifs.com flores-pequenas gif gif heartbasket.gif

مامانم ، گلم ، سنبلم

تصمیم جدیدی گرفتم

یه تصمیم مهم برای زندگی خودم ... برای یه زندگی که دوست ندارم درآینده افسوسش رو بخورم

اگر با خودم قرار می گذارم که دیگه درس رو ادامه ندهم ، دوست دارم به کارهای مهمی برسم که روزی آرزوشو داشتم و پولی که قرار بوده خرج تحصیلی بکنم که آینده ای برام نداشته ، خرج کاری بکنم که مفیده

totalgifs.com flores-pequenas gif gif heartbasket.gif

امروز برای اولین جلسه رفتم ورزش پیلاتس

خیلی روحیه ام عوض شد

تا امروز خودمو حبس فکری کرده بودم که آخرش رهایی نداشت

فکر این که بابایی از این به بعد منو دوست نخواهد داشت و منو به خاطر درسم پذیرفته بود

ولی باباجون خیلی منطقی باهام صحبت کرد

درسته بعدش کلی گریه کردم ولی ارزششو داشت

شاید مداوم بسته شدن درهایی که باز بودنش راحت بود یه حکمتی داره

که ما حالا حالا حکمتشو نمی فهمیم

اگر در این راهی که پیش آمدم چیزهایی رو از دست دادم باید بپذیرمشون و دوباره حرکت کنم

درسته گاهی با افرادی مقایسه میشم که خیلی بالاتر از من هستن ولی من هم جایگاهی دارم که خیلی ها آرزوی بودنشو دارن

انیشتین بزرگوار نه مدرسه رفت نه دانشگاه ولی فکری بزرگ داشت که استاد دانشگاه و بالاتر از اون شد

من یا دیگران نباید محکومم کنن برای نرسیدن به درجه ای که شاید اصلا نباید درونش قرار می گرفتم و راه من راه دیگری بوده...

totalgifs.com flores-pequenas gif gif heartbasket.gif

مامانم

با کسب اجازه از تو 

دلم می خواد بازم کمی پیش خدا صبر کنی ،

دوست دارم در آغوش مادری بزرگ بشی که هیچ وقت حسرت چیزی رو نخوری

عشق کوچک من

من برای شادی بابایی و در آینده شادی تو همه کاری می کنم

بابایی اگر چه ته ته ذهنش کمی از دستم ناراحته ولی باور کن خوشگلم

تمام سعیم رو کردم که در این سه سال هم پایش باشم و برای زندگیم چیزی کم نگذارم

سعی کردم غم ها و شادی هامون برای هم باشه نه برای دل هامون

دوش هامون رو یک تنه خسته نکنیم

تمام تلاشم خوشحالی کانون گرم خانواده امون ، پرمهر نگه داشتن خونه امون بوده

totalgifs.com moreheads gif gif 153.gif

اگر به وجود تو فکر می کنم

چون تو نیز جزئی از زندگی آینده ما هستی و باید به فکرت بود ، به فکر بودنت

عشق و گرمایی که تو به زندگی ما بیاوری چندین برابر عشقیست که ما به همدیگر می دهیم

و در این شکی ندارم چون در خانواده ها دیده ام

totalgifs.com flores-pequenas gif gif heartbasket.gif

شاپرک کوچک من

روزها رو به امید عشق پدرت و به امید آمدن تو سپری می کنم و پا به پای حکمت خداوند می آیم

تا روزی نتیجه صبر و بردباریم را در نگاه پر از لبخند خانواده ام ببینم

شیرین من

تا نفس دارم عاشقانه بابا مصطفی را دوست خواهم داشت و تا جان در بدن دارم از جانش ، احساسش محافظت خواهم کرد

 

totalgifs.com flores-pequenas gif gif heart--plant.gifبه امید فرداهای شیرین و خوشبختtotalgifs.com flores-pequenas gif gif heart--plant.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آوا
9 آذر 92 12:23
عزیزم خیلی خوشحالم که روحیه ت خیلی خوبه وخودتو میکشونی بالا از هر نظر عالی به نظر میای امیدوارم همیشه موفق وموید باشی
مامان دوقلوها
پاسخ
برام دعا کنین
نیلوفر جون
9 آذر 92 13:48
عزیزم برات ارزوی موفقیت دارم و امیدوارم بهترین تصمیماتو بگیری و بهترین مامان دنیا بشی بوووووووووووس
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم نیلوفرجونم
زری مامان مهدیار و صدرا
9 آذر 92 22:10
ایشالا که هر تصمیمی که برای زندگیت گرفتی خیر باشه و فرزندت هم در آینده به داشتن همچین مادری افتخار کنه
مامان دوقلوها
پاسخ
ان شاالله همین طور باشه برام دعا کنین
نیلوفر جون
14 آذر 92 11:08
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام مامان شدنت هزار بار مبارکتون باشه ان شاالله به شادکامی و سلامتی
باران
14 آذر 92 11:54
مامان ریحان
14 آذر 92 18:19
مامانی تارا
14 آذر 92 22:21
سلام عزیز مطالبتونو خوندم منم ب تازگی ی صفحه برای نی نی زدم دوست داشتی بیا پیشمون امیدوارم ک خیلی زود ی کوچولوی ناز تو دلت بشینه بوس
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام مامان تارا خوش اومدی گلم ممنون که به ما سر زدی و خوشحالمون کردی دوست داشتم بیام به وب زیباتون ولی آدرس وب رو اشتباه نوشتین و نتونستم وبتونو ببینم. باز هم به ما سر بزنین
الناز
15 آذر 92 12:56
خانمی برات خوشحالم برای تصمیمی که گرفتین...برات بهترین هارو ازخدا میخوام...شادباش گلم
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم الناز جونم
باران
21 آذر 92 14:11
سلام عزیزم ما هم مرداد 89 عقد کردیم با این تفاوت که 91 عروسیمون بود.... الانم دوست داریم نی نی دار بشیم ولی تا چند ماه آینده قصدشو نداریم!! ایشالا که زیاد تو انتظار نمونیم.... هم ما و هم شما
نیلوفر جون
22 آذر 92 10:41
نارگل
25 آذر 92 15:33
سلاااااااممممممممممم من برگشتم.تو این مدت خیلی بم سخت گذشت اما خدا نجاتم داد و تموم شد الان ب چیزی رسیدم ک نداشتم قبلا آرااااااممممشششش.منو یادته دوست خوبم؟
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام خوش اومدی ، بله که یادمه انشاالله همیشه دلت پر از آرامش باشه