عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 20 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 21 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

هدی کوچولو

1392/9/6 9:34
نویسنده : مامان دوقلوها
837 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان

امروز هم اومدم یه دوست جدید رو بهت معرفی کنم

مامان جونی یه دوست خیلی خوبی داره که وقتی شما بیای میشه خاله فاضله شما

این خاله جون یه آبجی بزرگتر داره که یک ماهه دختر ناز و قشنگش به دنیا اومده

مامانم ، عسلم

یک شنبه رفتم هدی کوچولو رو دیدم...

هدی کوچولو نگاهش یه آرامشی داشت که نگو

هدی جون

(بگو ماشاالله )

اون وقتی که رفتم فکر کردم تو رو دارم ( همون توهم الکی رو می گم ) این قدر بغلش کردم که نگو

در آغوش مامان، هدی جون خوابش برد و قلبم تند می زد

totalgifs.com woopies gif gif 017.gif

عاشقانه آن لحظه ها را دوست داشتم

احساس کردم امید جوانه زده توی دلم

نمی دونم با این همه که من و بابایی این قدر عاشقانه کنار هم هستیم و همدیگر رو خیلی دوست داریم چرا چند وقته احساس تو رو داشتن رهام نمی کنهtotalgifs.com flores-pequenas gif gif rosewreath.gif

ولی من و بابایی تصمیممون رو از قبل گرفتیم که نیم سال دیگه شما رو دعوت کنیم به دنیا

هر چی خدا صلاح بدونه همون میشهtotalgifs.com flores-pequenas gif gif openingflower.gif

 

توکل مامان و بابا همیشه به خداست

دلمو سپردم دست خودش و اعتمادم همیشه به خدا بوده و هست

بابایی رو هم خدا بهم داده و تو رو هم از خدا می خوام به بهترین وقت و زمانtotalgifs.com flores-pequenas gif gif rose.gif

راستی عکس خمیازه کشیدن هدی جون رو هم برات می گذارم

خیـــ ــــلی نازه ، قربونش برم

خمیازه هدی کوچولو

فسقلی من 

حسودی نکن دیجه

قربون پروانه کوچولوی خودمم میرم و عاشقانه با بابایی دوستت داریم

totalgifs.com flores-pequenas gif gif flower-heart.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحان
6 آذر 92 14:19
اخی چفد نانازه............خدا حفظش کنه
مامان دوقلوها
پاسخ
دلم براش یه ذره شده...مرسی از حضورت مامان ریحان...ایشالا یکی برای خودت
مامان آوا
7 آذر 92 12:10
الهی عزیزم انشالله یه فرشته کوچیک وزیبا به زودی نصیبت بشه
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی عزیزم خدا فرشته خانم شما رو هم بهتون ببخشه
نیلوفر جون
7 آذر 92 12:59
ما شاال.. به جونش عزیزم ایشا.. برای خودت بوس
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی نیلوفرجون