عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 17 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 18 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

داره برف میاد عزیزم

1392/10/16 10:19
نویسنده : مامان دوقلوها
241 بازدید
اشتراک گذاری

برف

سلام کوچولوی مامان و بابا

عزیزکم دلم می خواست عکس های سفرمون رو برات بگذارم ولی عکس ها توی گوشی بابایی هستش

ببخشید دیگه

 پروانه زندگی ما 

بالاخره شهر ما هم برف رو به خودش دید و الان ریزه ریزه داره برف می باره و کلی ذوق کردم

الان اگه بودی کلی لباس بهت می پوشوندم و می بردم زیر برف تا بتونی خیلی خوب با طبیعت ارتباط برقرار کنی و دونه های برف رو با دستای کوچولوت لمس کنی و از آب شدن برف توی دستات تعجب کنی

و با لحنی کودکانه به من بگی : مامان ! برف کو ؟!

و من عاشقانه تو رو به آغوش بکشم

ايقونات صغيره ميني للمنتديات ايقونات كلمات للمنتديات ايقونات ايميلات صغيره للمنتدياتايقونات صغيره ميني للمنتديات ايقونات كلمات للمنتديات ايقونات ايميلات صغيره للمنتدياتخیلی دوست دارم تو با طبیعت دوست باشیايقونات صغيره ميني للمنتديات ايقونات كلمات للمنتديات ايقونات ايميلات صغيره للمنتدياتايقونات صغيره ميني للمنتديات ايقونات كلمات للمنتديات ايقونات ايميلات صغيره للمنتديات

راستی از همین جا سال نو میلادی هم تبریک می گم و امید است سالی خوب را آغاز کنند

فدای تو

من و بابا مصطفی

ايقونات صغيره ميني للمنتديات ايقونات كلمات للمنتديات ايقونات ايميلات صغيره للمنتدياتعاشقانه دوستت داریمايقونات صغيره ميني للمنتديات ايقونات كلمات للمنتديات ايقونات ايميلات صغيره للمنتديات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ریحان
17 دی 92 20:11
خوشبحالتون منم برف میخوامان شالله زمستون سال بعد با نی نی جون برید برف بازیالبته مواظب باشی نی نی جون سرما نخوره
مامان دوقلوها
پاسخ
یعنی دیار شما برف نیومده؟! ان شاالله عزیزم سال دیگه هممون نی نی داشته باشیم