عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 10 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 11 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

احساس مامان و بابا شدن

1392/11/8 18:06
نویسنده : مامان دوقلوها
780 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی با خودم فکر می کنم که پدر و مادر شدن چقدر می تونه زیبا باشه!!

وقتی عکس نی نی ها رو می بینم و احساس من و مصطفی رو در مقابل بچه ها می بینم

یقین پیدا می کنم زیباترین احساس ، احساس پدر و مادر بودنه

 

 نی نی

عزیزکم

از خداوند می خواهیم

بابامصطفی و مامان مریم بتونن بهترین پدر و مادر برای شما باشند

و شما را اول از همه به بهترین نحو به دنیا دعوت کنیم و بعد از آمدن در وجود مامان

مامان مریم بتونه بهترین پذیرایی مادی و معنوی رو برات بکنه و به بهترین شکل به دنیا بیای

و به خوبی بزرگت کنیم

من و بابایی

از عمق وجودمان عاشقانه دوستت داریم و قلبمان به عشق آمدنت خواهد تپید

 

دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پرتو
9 بهمن 92 11:45
منم موافقم عزیزم به نظر منم پدر ومادر شدن یکی از زیبا ترین حسهای دنیاست و امید به حق که به زودی تمام منتظران از جمله شما و من طعم این حس زیبا رو بچشیم و امیدوارم روزی برسه که هیچ زوجی حسرت بچه به دلشون نمونه الهی آمین
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون از حضورت پرتوجون انشاالله هیچ کس آرزو به دل نمونه و زود زود به آرزوش برسه آمین
مامان ریحان
10 بهمن 92 10:27
پدر مادر شدن بهترین حس تو دنیاست
مامان دوقلوها
پاسخ
واقعا
ناديا
12 بهمن 92 14:56
ايشالله دامنت به همين زوديا سبز بشه و خبر ني ني دار شدنتو بزاري امين راستي با اجازه لينکتون کردم خوشحال ميشم به من هم سر بزني
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام نادیا جان ممنون از دعای خوبت و انشاالله در حق هر دوتامون برآورده بشه منم شما رو لینک میکنم