عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 10 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 11 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

آدم برفی خونه ی ما

1392/11/13 11:55
نویسنده : مامان دوقلوها
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

عسل مامان 

جیگر بابا

خوشگل بابا

امروز برف حسابی خونه پرمهرمون رو سفید کرده

صبحیه من(مامی جون) به همراه زهرا خانم(خانم مستاجرمون) رفتیم توی حیاط و دلی از عزا درآوردیم

یه آدم برفی بانمک هم درست کردیم

خیـــــــــــــــــــــــــــــــلی جات خالی بود گل مامان

 

اینم از عکس آدم برفی

 

آدم برفی خونه پر مهر

آدم برفی

آدم برفی

عزیزدلم

هویج نداشتیم به جاش خیار گذاشتیم :)

راستی کلاه سرش رو برای شما بافتم برای شش ماه تا یک سالگیت خوبه

شالش هم برای باباجون هستش که برای 41 امین ماهگردمون بهش کادو دادم

گل روی سینه اش هم تقدیم تو و باباجون مهربونت که تا عمر دارم سایه اش بالا سرم باشه

 

可爱韩国浪漫手机待机动画下载

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سه قلوها
13 بهمن 92 12:21
سلام عزییییییییزم خوبی ؟ چقده بامزه شــــــــــده این آدم برفیِ ! ایشالا با فرشته کوچولوتون برف بازی کنید به زووووووووووودی ... بابت همدردیت یه دنیا ممنونم گلم ، از اون روز خدا رو شکر خیلی آروم شدم و سعی کردم دیگه به حرفاشون فکر نکنم یه سه قلو هم یافتم که می گفت من تا 40 روزگی شیر خودمو میدادم ، کلــــــــــــی انرژی گرفتم ... بازم ممنون اومدی فدات
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام ممنون مامان عزیز آخ گفتی چقدر منتظر اون روزم که با بچه ام برف بازی کنم کلی نقشه دارم برای اون روزهای شیرین خوشحالم که تونستی کنار بیای با اون حرف های بی ربط انشاالله به سلامتی نی نیهات به دنیا میان و به خوبی شیرشون میدهی قربانت
مامان سه قلوها
13 بهمن 92 12:44
بازم سلام عزییییییزم الااااااهی ، ایشالا تکون تکونای نی نی های نازِ خودت فدات شم ... تو همه ی کارای خدا یه حکمتِ که شاید هیــــــــــــــــــــــچ وقت ما آدما نتونیم پی ببریم ... فداااااااااااااااااات
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام گلم مرسی دعام کن بتونم مامان خوبی بشم...برای اون روز لحظه شماری می کنم( انشاالله بی ذغذغه بیاد توی دلم) آره عزیزم خداوند واقعا حکیمه قربانتــــــــــــــــ
مامان هلیا
13 بهمن 92 15:05
سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی دارید فقط عکسای نی نی نانازتون خالیست انشااله اونم به زودی میاد. دوست داشتید به وب دخمل ناز من هم سر بزنید
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام ممنون از اومدنتون واقعا
ناديا
13 بهمن 92 17:48
سلام خيلي باحال شده ادم برفيتونبابا هنرمند هنر دستت عالي 20 20
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام نادیا جان شرمنده امون کردی خانم
پرتو
14 بهمن 92 13:44
به به چه آدم برفی خوشگلی عزیزم دست گلت درد نکنه . کلاه و شالگردن قشنگیم بافتی ای ول به این مامان هنرمند . انشاالله فرشتت زودی بیاد ببینه این مامان هنرمندش چه ها میکنه
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی پرتوجونم انشاالله نی نی دوتامون زودی بیاد اینقدر دوست دارم کلاه رو توی سرش ببینم
مامان ریحان
14 بهمن 92 22:00
چه ادم برفی قشنگی شده ان شالله سال های بعد با نی نی جونت آدم برفی درست کنید
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون مامان ریحان انشاالله