عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 10 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 11 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

یه روز برفی دیگه :)

1392/11/15 15:47
نویسنده : مامان دوقلوها
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فینگیل مامان

بازم امروز چشم هامونو باز کردیم و حیاط پر از برف رو دیدیم که دلمونو پر از خوشی کرد

البته دیشب هم که خونه مامان زهره بودم با کلی لیز بازی تونستیم با بابایی بیایم خونه

آخه ماشینمون لیز لیز میشد که از فناوری های نهفته ی پراید هستش

خب از صبح که مشغول شستن بودمو و باباجونم به خاطر وضعیت هوا نتونست بره بیرون

4 و 5شنبه کلی مهمون داریم و کم کم داریم کارهای خونه رو می کنیم

البته خوشگلم می دونم یکم از دست مامان و بابا ناراحتی ولی

بدان کمی بحث کردن بین مامان و باباها عادیه

من و بابایی عاشق هم هستیم و گاهی برای شیرینی زندگیمون بداخلاقی می کنیم

و بعدش با هم آشتی می کنیم نگران نباش گلکم

حالا هم بابایی رفته بیرون و من خونه ام با کلی حرف با تو خوشگلم

راستی عکس جدید آدم برفیتو برات می خوام بگذارم

کلاهشو برداشتم کچل شد :)

آدم برفی

یه عکس هم از فضای حیاط برات میگذارم

حیاط خونه

فینگیل مامان و بابا

برای مامان و بابا کلی دعاهای قشنگ قشنگ کن

دوستت داریم و امیدواریم اونجا که هستی گرم گرم باشی

 

         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ناديا
16 بهمن 92 19:23
خدا کنه اسمتو درست فهميده باشم مريم جونخوشبحالت اينجا که يه شب برف اومد بعدشم تمومفقط سرد کردهادم برفيه لميده هادماغش کو کي خوردتش دعوا رو ولش اخرش همسريا ميان ناز کشي اي چه حالي ميدهايشالله هميشه به خوشي عزيزم مواظب خودت باش
مامان دوقلوها
پاسخ
بله درست فهمیدی نادیا جون من میشم مامان مریم در یک اتفاق لمیده شد...دماغشم عمل کردیم خیار تبدیل به شمع شد راستی اصولا کوتاه اومدن با خانوماس ولی دلشون حسابی تنگ میشه که این خیلی حال میدهانشاالله همه اشون سلامت باشن و سایه اشون بالا سرمون
پرتو
16 بهمن 92 22:49
منم دلم برف بازی و آدم برفی میخواد خووووووووو ما از برف فقط سرماش نصیبمون شد بازم شکررررررررر عزیزم از جهت منم خوب از برف لذت ببر
مامان دوقلوها
پاسخ
وااااااای گلم کاش اونجا هم برف میومد جای همتون چند وقته لذت بردیم از برف بازی بووووووس
نیلوفر جون
16 بهمن 92 23:17
نارگل
17 بهمن 92 3:51
سلام خانم مهربون من چنوقت نبودم اما شما همیشه تو ذهنمی.من تا حالا برف ندیدم جنوبه دیگه...بوس
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام شما به من لطف داری که ندیده این قدر ارادت نشون میدی خیلی تشکر عزیزم ان شاالله اونورا هم برف میاد خوشبخت باشی