عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 10 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 11 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

آخر هفته ای خوب ...

1392/11/19 11:09
نویسنده : مامان دوقلوها
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تمام احساس مامان

سلام  به تمام وجود بابا

گلم یادته بهت گفتم زودی بیا که کلی مهمونی رو از دست می دهی؟

4شنبه جلسه دوستای بابایی بود و مردونه و 

5شنبه همه دوستای متاهلمون رو دعوت کرده بودیم که خیلی خیــــــــــــــــلی خوش گذشت

و تا ساعت 3 مهمون هامون بودن و دوستامون بهمون لطف کردن و همه اشون اومدن که تشکر می کنم ازشون

و مهم تر مهمون کوچولوی ما بود امیرعلی جوووووووووووووووووون

الهی الهی ...دلم براش می دوید تا ببیندش و آخر با دستای مهربون خاله فاطمه و عموحمید اومد خونه امون

تا ندیده بودمش اینقدر دلم براش تنگ نشده بود که حالا دلم یه عالمـــــــــــه تنگشو گرفته

اینم عکسی از امیر علـــــــــــــــی جون

 

امیرعلی

و البته یه مهمون کوچولوی دیگه هم داشتیم که کلی برامون شیرین زبونی کرد و جمعمون رو شاد نگه داشت

انشاالله با خاله زینب و عمو محمد همیشه شاد و خوش باشند

و اینم از نیــــــــــــــــما جون که مامان مریم دلش براش یه ذره شده

 

نیما جون

 

خدا رو شکر که مهمونیمون خوب برگزار شد و با دادن یه آش خوشمزه توی این سرما فضای خونه گرم تر شد

و بعد از یه عصر جمعه برات بگم که با مامان بزرگات و بابایی محمود و خاله الهام و خاله هدی و عمو مرتضی و زن عمو نسیبه و محمدپارسا و مامان بزرگ و بابابزرگ محمدپارسا + عمو حسینم و بچه هاش رفتیم پارک بزرگ شهر

آش دیشب یه خورده اش مونده بود و رفتیم اونجا توی سرما داغ کردیم و خوردیم 

خیــــــــــــــــــــــلی چسبید کوچولوی مامان

و با خاله ها و پسرعموی طلا طلات و بچه های عمو برف بازی کردیم

حال داد بعد از دو روز مهمون داری :)

اینم از عکس برف بازی پسرعموی بلابلات محمدپارسا

محمدپارسا

 

محمدپارسا

سفید برفی من

جای تو همیشه توی قلب مامان و باباست

و انشاالله روزی که تو بیایی زیباترین روزهای ما خواهد بود و خوشی های عالم به ما تمام می شود

مامان و بابا منتظر در آغوش کشیدن تو هستند

و از خداند همیشه با بابا طلب فرزندی سالم و صالح میکنیم

مامانم

به خواست خدای مهربون

فقط میدونم چند ماه دیگر به پایان استراحت دو نفره من و بابایی مونده

پس حسابی خودتو آماده کن برای یه سفر خوب و طولانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ناديا
19 بهمن 92 22:27
عزيزم هميشه به خوشي خسته نباشي ولي خدايي جمع دوستان خستگي نداره آي حرف بزن مگه تموم ميشه پسر عمو ني ني خوشگلت چقدر بانمکه اخ اخ هوس اش کردم منم ميخوامايشالله به زودي ني ني دار بشي زمستون سال ديگه عکس جيگل خاله رو بزاري اميــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
مامان دوقلوها
پاسخ
واقعا در اون موقع احساس خستگی نداشتم ولی صبحش وقتی چشم هام به کلی ظرف باز شد کلی خسته شدمراست میگی ماشاالله پسرعوی بامزه و خوش زبون داره و انشاالله به زودی زود یکی نصیبتونانشاالله عزیزم من که از خدامه
فرزند صالح
20 بهمن 92 10:39
آخی عزیزم چه نی نی های نازی ایشالا نی نی خودتم زودتر میاد و با دوستاش همبازی میشه
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون از حضورت انشاالله
ناديا
20 بهمن 92 21:12
خصوصي
نارگل
21 بهمن 92 2:59
ا فقط چن ماه دیگه مونده بسلامتی حس میکنم فرزند اولتون پسره نمیدونم چرا هههه.منم 6ماهه خاله شدم زندگی بدون بچه صفا نداره ک
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام مبارک باشه خاله خانم انشاالله چند ماهه دیگه قصد و نیتش رو می کنیم اولا خودمم دوست داشتم بچه ی اولم پسر باشه ولی الان واقعا واقعا هیچ فرقی نداره چون هر کدومشون عالمی برای خودشون دارن
الناز
21 بهمن 92 12:34
وای به به چه نی نی هاییی....سلام یادم رفتسلام...خانمی امیدوارم نی نی جون زودی بیاد و هرچه زودتر مامان و بابایی رو از تنهایی خلاص کنه...راستی اگه میشه همو تو نی نی گپ ادد کنیم مرسیی
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام انشاالله قسمت ن و شما این نی نی های گوگولیانشاالله که همه منتظرا از تنهایی در بیان بی دغدغه باز هم انشاالله باشه الناز جون با کمال میل
نیلوفر جون
23 بهمن 92 15:00