عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 10 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 11 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

تقدیم به بابا مصطفی

1392/11/24 10:59
نویسنده : مامان دوقلوها
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همسر مهربان و دلسوزم

теддитедди

از روز آشنایی تا به امروز غرق در مهربانی و محبت تو شده ام و از این که زندگیمان طراوت و تازگی دارد خشنودم

زیباترین احساس ها را کنارت تجربه کردم و شاکر خداوند هستم که ما را با هم آشنا کرد

زندگی ما بر پایه توکل بر خداوند بود همان طور که در حین جواب بله دادن توکل کردم به او تا راه و مسیر زندگی برایمان هموار شود

 

ازدواج

 

درست است که در این مسیر 3 و نیمه تجربه هایی کردیم که شاید خیلی هاش برامون زود بود و اتفاق های ناخواسته ای بود اما با ایمان به خداوند و ایمان به حکیم بودنش، پذیرفتیم و باز دستانمان را بر زمین گذاشتیم و با یک یا علی دوباره بلند شدیم

گاهی شیرین شدن زندگیمون در سخت ترین وقت زندگیمان اتفاق افتاد ولی در این مسیر به همدیگر ثابت کردیم که همراه هم هستیم بی کم و کاستی

یادم است در اولین عید زندگیمان به من گفتی " تنهایم مگذار " و من با خود عهد کردم در هیچ زمینه ای تنهایت مگذارم و همچنین تو نیز مرا در سخت  ترین تصمیم زندگیم و اتقاق بدی که در ماه های اخیر برایم افتاد تنهایم نگذاشتی و همراهم بودی که این است ثمره عشق دو طرفه ی ماقلب

عشق

همسرم

لحظه ها را یکی یکی با هم گذراندیم شاید گاه با هم تلخ شدیم و از دست هم رنجور اما تمام رنجش ها با سر گذاشتن به شانه های گرم همدیگر رفع می شد و خنده جای اخم های زشتمان را می گرفت

امیدوارم که بتوانیم همیشه تا هستیم قدر همدیگر را بدانیم که می دانم اگر یکی از ما خاری به پایش رود دیگری ناراحت و رنجور می شود...

زندگی ما هنوز برای خیلی از تجربه های زیبا وقت دارد ، برای کسب نعمت ها و رحمت های الهی

پس پیش به سوی آینده با خوب گذراندن حال

و با تمام قدرت سعی می کنیم حکمت ها و تقدیرهای الهی را چنان پازلی کنار هم بچینیم انشاالله...

حال در این روز که روز عشق و دوستی نامیده می شود با تمام وجودم به تو می گویم :

عــــــــــــاشقت هستم و صمیمانه و از عمق وجودم دوستت دارم

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پرتو
24 بهمن 92 13:44
ولنتاین مبارک . انشاالله همیشه کنار هم شاد و خوشبخت زندگی کنین و به زودی بشین آمین
ناديا
27 بهمن 92 21:26
ولنتاين مبارک عزيزم ايشالله هميشه براي هم و در کنار هم بهترين روزهارو تجربه کنيد
مامان دوقلوها
پاسخ
بر شما هم مبـــــــــــارک خانم انشاالله بتونیم در طل زندگی به بهترین ها برسیم