عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 8 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 9 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

روزهای عید هم گذشت...

1393/1/15 14:02
نویسنده : مامان دوقلوها
365 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیزکم

 گل دخترم ، گل پسرم

 حال و احوالتون چطوره؟

من که خیـــــــــــــــلی خوبم آخه یه همسر گل مثل بابایی شما دارم و خانواده ی خوبی که همیشه کنارمون هستن

اینم چند روز قبل از عید روی تخته وایتبرد خونه برای عشقمون نوشتم

 

عید خونه

 

 الهی که بیای تا عشقمون کامل بشه...

 من که خیلی دوست دارم تو رو صحیح و سلامت در آغوش بکشم

 خیلی دل تنگتم هستم با این که هنوز هیچ کاری برای اومدنت نکردیم

 دلم روشنه که زودی بهت می رسیم 

از روزهای عید هم برات بگم که خیلی خوب بود و صله ارحام کردیم

 13 بدر هم که واقعا خوش گذشت

اول با عمو مرتضی و مامان فاطمه رفتیم نیاسر ناهار خوردیم بعد من و بابایی رفتیم حسنارود پیش بابایی محمود و مامانی زهره و خاله ها و عمو مهدی من و عمه فاطمه ام

کلی والیبال بازی کردیم و خندیدیم و دوباره وقت مغرب رفتیم نیاسر وشب همونجا موندیم و تا فردا که ناهار خوردیم و برگشتیم ، عصر هم که خونه خاله فاضله(دوستم) جلسه حضرت زهرا (س) بود که بابایی منو رسوند و خودش رفت دیدن بابایی عباس مزار :(

هی ... کاش می شد تو هم بابایی عباس رو ببینی... خیلی دلش ، دلمون می خواست

ولی خواست خدا بالاتر از همه خواست هاست

 

 خب خرگوشکم باید برم سراغ ناهار و پلو درست کنم

خیـــــــــــــلی دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نوشین
16 فروردین 93 20:54
سلام مریم جونه عزیزم چطوری آجی جون دلم برات تنگ شده بود یه سری زدم دیدم تعطیلش کردی خیلی دلم گرفت اومدم اینجا ببخش که نوشتم ولی عادت کرده بودم میومدم سر می زدم راستی عید خوش گذشت امیدوارم امسال سالی باشه که هست پر از شادی و نی نی و خانواده 2نفره شما هم 3نفره بشه یعنی میشه قربونت مریم جون
مامان سه قلوها
19 فروردین 93 0:24
سلام عزییییییییزم خوبی گلم ؟ خوشحالم که عید خوبی داشتی عزیزم تو این روزا خیلی به فکرت بودم و همش دعا می کردم که خدا فرشته کوچولوتو بهتون بده ایشالا که به زودی ، و البته هرچی خواستِ خدا باشه گلم فداااااااااات
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام گلم وااااااااااای که چند روزه نگرانت شدم گفتم حتما سه تا وروجک کار دستت دادن و دارن میان! خیالم راحت شد که هنوز هستن ممنون که یادم هستی واقعا برامون دعا کن که به زودی نی نیمون بیاد و ما هم مثل شما شاد و شنگول بشیم دوستتون دارم
باران
19 فروردین 93 10:36
سلام عزیزمممممممممممممم الهی زودی این عشق قشنگتون این شکلی بشه از خدا میخوام زودی حاجت دلت رو بده تو هم برام دعا کن برای من و
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام بارانم مرسی از دعای خوبت انشاالله بارداری خوبی داشته باشی گلم
الناز
20 فروردین 93 19:02