عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 8 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 9 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

برای وروجکم

1393/1/19 18:36
نویسنده : مامان دوقلوها
233 بازدید
اشتراک گذاری

ای زمین 

ای آسمان

بدانید با همه وسعتتان نمی توانید حس ناب مادرانه را لمس کنید

حتی یک دختربچه نیز عاشق مامان بازیست

یعنی عاشق همان لطافت مادرانه ... دست های مادرانه و حس ناب مادری

عزیزکم

من با وجود تو مادر می شوم و آمدن تو لطف بزرگ خداوند خواهد بود و لایق دانستن خودش

دلم به آمدنت ، لمس کردنت روشنه خوشگلم

وروجک مامان

خیلی دوستت دارم

 

Сердце

برای نیلوفر و باران دو دوست نی نی بلاگی که مادر شدن رو تجربه کردن خیلی خوشحالم

انشاالله خوشبخت و شادکام باشند

برای مامان سه قلوها هم روزهای خوشی رو آرزومندم

( دیگه تا در آغوش کشیدن هیوا و هیراد و هامون زمان دور نیست...براش خیلی خوشحالم)

انشاالله هر کسی از خداوند فرزند می خواهد ، بهترین هاش نصیبش بشه

الهی آمین

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان ریحان
20 فروردین 93 11:42
ایشالله قسمت ما هم بشه مادر شدن
مامان دوقلوها
پاسخ
ان شاالله دلـــــــــم روشنه
باران
20 فروردین 93 14:11
فداااااااااات الهی زودی خدا دل توروهم پرازحس مادری کنه/هرچند من حس میکنم ما زنهاکلاتو انتظارم داریم مادری میکنیمالهی زودی انتظارت تموم بشه
مامان دوقلوها
پاسخ
قربونت مامان گل ممنون از دعای خوبت
فرزند صالح
20 فروردین 93 18:58
سلام خوبی؟ ایشالا به زودی زود خبر مامان شدن خودتو بنویسی
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام شما خوبین؟ ممنون عزیزم ، شما هم همین طور
نیلوفر جون
21 فروردین 93 11:11
عزیزم ایشا.. خبر مامان شدن خودت
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون از دعای خوبت نیلوفرجون