عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 9 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 10 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

باغچه ی پر از امید خونه امون

1393/1/27 9:58
نویسنده : مامان دوقلوها
2,231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهارم

سلام بارانم

شلام عشـــــــــــــــــق مامان و بابا

دلم یه عالمه برات تنگه خوشگلم ، ملوسم

این روزها همه چی خوبه جز جای خالیه تو کوچولوی ما و اونم می دونم به زودی میای و دلمون رو شاد می کنی

ناناز مامان

اینقدر حیاط خونه ی پرمهرمون خوشگل شده که نمی دونی

بی خود نیس دوست دارم اردیبهشتی باشی ، می خوام وقتی پاتو میزاری توی خونه امون همه جا رو برات پر از گل های سرخ خوشبو کنم تا بهشون ثابت کنم گل من و بابایی خوشبو ترین گل روی زمینه

اون وقتی که بیای همه ی دنیا رو برات زیر و رو می کنیم آخه شوخی که نیس یه فرشته ی زیبا می خواد قدم بزاره توی خونه پرمهرمون

عکس های باغچه رز 

باغچه امون

رزهای خونه

رزهای خونه

اینم گل ساعتی خونه که برای اومدنت لحظه ها رو برامون می شمارهفرشته

 

گل ساعتی

و اینم ریحون های کوچولوی مامان و بابا که هنوز بزرگ نشدن و گل پامچال خونه که صورتی خریدیم

سانازجونمون هم هست توی عکس اون گل قرمز رنگه و بنفشه هایی که بابایی امسال رنگ زردشو خریده :)

باغچه

و حـــــــــــــــالا قسمت اصلی و خوشبو... یه عالمه گل سرخ برای تو عشق کوچولومون

گل سرخ

گل سرخ

گل سرخ

عزیزم

سه تا از گل هایی که بوی زندگی میداد رو به نیت سه تاییمون( تو فسقل و بابایی مهربون و من) چیدم و گذاشتم کنار آینه چراغ زندگی و بعد روبه روی چشمانمان

سه تا گل سرخ

گل سرخ

عزیزدلمون

فقط بدون نیومده درون قلبمان می تپی

برامون دعا کن و از خدا رضایت و امضای سفرمون رو بگیر... دلم نجف و  کربــــــــــــــلا می خواد 

می خوام قبل از اومدنت خودمو پاک و عاری از هر چی گناهه بکنم ، آخه حیف بال های سفیدته که به سیاهی گناهان ما آدم بزرگا آلوده بشه

دعا کن سایه ی بابایی بالا سرمون باشه همیــــــــــشه و هیچ کس جرات نکنه چشمش بکنه

خیـــــلی می ترسم از چشم های پر از زخم و حسود.... از خدا بخواه ، از ته دلت بخواه سلامتی بابایی مهربونتو

بـــــــــــــــوس

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان ریحان
27 فروردین 93 10:25
خصوصی عزیزم
مامان ریحان
27 فروردین 93 10:35
سلام عزیزم وای چه باغچه و گلهای قشنگی دارین ان شالله با اومدن زندگیتون کامل میشه، همیشه در کنار همسر و نی نی سلامت باشید و به امید خدا سفرتون هم جور بشه، فقط رفتید دعا یادت نره عزیزم
مامان دوقلوها
پاسخ
سلا گلم چشم هاتون زیبا می بینه ممنونم از دعای خوبت انشاالله شما هم زودی نی نی بیاد تا زندگیتون زیبای زیبا بشه اگر خدا طلبید حتـــــــــــما یاد همه ی مامانای منتظر خواهم بود
نیلوفر جون
29 فروردین 93 12:22
سلام چه باغچه قشنگی خیلی زیباست ایشا.. گل بهاریتون توی دلت جونه میزنه به همین زودیها عزیزم
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام نیلوفرم لطف داری گلم انشاالله نی نیتو به وقتش نه زودتر نه دیرتر بغل می کنی و کلی شادی میاد توی خونه اتون
ناديا
30 فروردین 93 16:36
واي چه باغچه ي خوشگلي اميدوارم باغچه ي زندگيتون هم با وجود گل نازتکميلتر شه انشالله سفرتون جور ميشه عزيزم براي ما هم دعا کن که سخت محتاج دعاييم
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی نادیا جون انشاالله به دعای شما گلم و هم چنین برای شما مامان آینده ی عزیز انشاالله سفر جور شه و شک نداشته باشید یاد تک تک دوستان هستم
میترا(مامان مهران)
31 فروردین 93 12:38
وای چه باغچه خوشکلی دارید . چه گل های زیبای انشاالله زندگیتون مثل گل زیبا باشد
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم خانمی لطف داری مهربونم شما که گل خوشبوتری در خونه اتون دارید و نفس هاش مظهر عشقه
مامان پریسا
31 فروردین 93 18:19
وای چه باغجه ی زیبایی راستی گلم اگر دوست دارید برای تبادل لینک بهم خبر بدید. ایشالله تا سال اینده و روز مادر یه نی نی ناز خدا به شما بده
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم حتما موافقم از دعای خوبتون هم ممنونم
مریم
19 خرداد 93 14:36
دلم باغچه خواست. تا یادم نرفته کتاب ریحانه بهشتی رو بخونین اگه نخوندین.
مامان دوقلوها
پاسخ
گریه نکن مریم جونی من هزالتا کتاب خوندم ریحانه بهشتی اولیش بوده
مریم
23 خرداد 93 18:51
کاش منم بتونم خودمو برای اومدن فرشته ی خودم پاک کنم
مامان دوقلوها
پاسخ
انشاالله مامان خوبی هستی عزیزم