عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 14 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 15 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

آمدم از کربلا اما تشنه تر از قبل...

1393/3/1 11:21
نویسنده : مامان دوقلوها
1,029 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

از صفای حرمت ای علی چه بگویم چه بنویسم

دلبرده ایوان طلایت مولا جان و من چه دل تنگم این روهای دوری

وقتی نرفته ای تشنه ی دیداری و وقتی می روی تشنه تر و عاشق تر

عجب دنیاییست کربلا

همه اش مرور می شود اشعار عاشواریی

" ار حرم تا قتله گه زینب صدا می زد حسین "

" او می دوید و من می دویدم او سوی مقتل من سوی قاتل ...."

عجب روزهایی بود وقتی پایت را از هتل می گذاشتی بیرون حرم مولایت امام حسین (ع) در مقابل دیدگانت خودنمایی می کرد

از کاظمین و زیارت دو امام معصوممان و مهمان نوازی خوبشان و نوش جان کردن غذای حضرتیشان که جانمان را تطهیر کرد

روزهای خوش زود تمام می شود...عجیب زود می گذرند

به مولایم علی (ع) قسم برای همه ی دوستانی که در اینجا دارم دعا کردم 

انشاالله قسمتتان شود زیارت نجف و کربلا

خیـــــــــــــــــــــــلی باصفاست

دلبــــــــــــــــری می کنند و خریدار عشقند....

خیلی دل تنگم .... شاید بگویید چه پرروست این که تازه دیروز رسیده

ولی شده ام همچون حضرت آدم که انگار از بهشت بیرون رانده اندش

دلم برای بهشت زمین تنگ شده ... برای زیارتی که از عسل شیرین تر است

سفریست که برای خانه ات دل تنگ نمی شوی

هر شبش آن قدر سریع می گذرد که به ثانیه ها التماس می کنی برگردند

دیگر نمی دانم از کجا بنویسم

دعا می کنم هر چه زودتر قسمتتان شود و خود تجربه کنید

انشاالله همه اتان حاجت روا

یا علی مدد

اینجا بین الحرمین

حرم امام حسین (ع) پشت سر ماست و روبه رویمان حرم حضرت عباس (ع)

ببخشید عکس خودمونو حذف کردم و فقط یکی از دست های مصطفی جان در عکس قابل حذف نبود

خیلی خیلی جاتون خالی بود

پسندها (8)

نظرات (8)

مژده
1 خرداد 93 14:03
زیارتتون قبول باشه عزیزم
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم انشاالله قسمت شما
نیلوفرجون
1 خرداد 93 16:58
سلام عزیزم مارو دعا کردی
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام عزیزم بله یاد دوستانی که در اینجا دارم بودم و براتون اگر لایق باشم نمازی هم خواندم
خاله صبا
1 خرداد 93 18:46
سلام زيارت قبول اميدوارم واسه ي سلامتيه جرقه ي ما هم دعا کرده باشيد موفق باشيد
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام خاله مهربون ممنونم برای همه ی نی نی ها دعا کردم و انشاالله نی نی شما هم به سلامتی دنیا بیاد شماهم موفق باشید
مامان ریحان
1 خرداد 93 23:08
زیارت قبول خوش به سعادتتون
خواهرجون فاطمه
8 خرداد 93 19:34
منم کربلا رفتم، ان شاءالله خدا قسمت همه بکنه.به وبلاگ خواهر منم سر بزنین
مامان دوقلوها
پاسخ
خوشا به سعادتتون واقعا بهشته انشاالله قسمت همه مخصوصا اون هایی که هنوز نرفتن چشم
فاطمه مامان گلها
15 خرداد 93 12:46
سلام زیارت قبول خوش به سعادتتون ایشالا که قسمت همه بشه به ما هم سر بزنید اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام خیلی سفر خوبیست و انشاالله قسمت همه بشه چشم حتما بهتون سر می زنم
مامان دلنیا
15 خرداد 93 13:32
شرمند دیر اومدم . زیارت قبول.
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم زیارت شما و گل دخترتون هم قبول
زهرا
20 خرداد 93 14:13
زيارتتون قبول عزيزم. ايشالا بازم قسمت شه برين. برامون دعا كنيد.
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم ان شاالله قسمت همه امون بشه بریم زیارت