عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 13 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 14 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

تپلی

1393/3/8 9:28
نویسنده : مامان دوقلوها
1,513 بازدید
اشتراک گذاری

اگه صبح پنجشنبه اتو با این عکس شروع کنی چی میشه ؟!!!بوسمحبت

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

وای عزیزمممممممممممممممممممم

جیگرطلایی تپلی بوس

البته بگما : بچه ی ما چشم هاش روشن نخواهد بود

یه دختر یا پسر سفید با موهای مشکی و چشم های قهوه ای تیره

الهیییییییییییییییی مامان قربونش بشه جیگرمووووووووووووووومحبتمحبت

نظرات (8)

مامان فاطمه
8 خرداد 93 11:55
عزیزم. چقدر نازه. الهی بزودی عکس توپول موپلیه مو مشکی با چشمای قهوه ایه خودت و بذاری اینجا و ما هی قربون صدقش بریم.
مامان دوقلوها
پاسخ
مرســــــــــــــی گلم
مامان ریحان
8 خرداد 93 12:49
خیلی جیگرهست ان شالله قسمتت بشه
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام انشاالله قسمت هردومون عزیزم
مامان
10 خرداد 93 8:47
سلام عزیزم صبح زیبای روز شنبه شما بخیر و شادی . خوبی عزیزم؟ خوش میگذره ؟ آخر هفته خوش گذشت؟
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام حال شما عزیزم خوب بود شکر خدا
✿مامادنیز✿
10 خرداد 93 21:08
سلام جان دلم میدونم چی میگیخیلی خیلی حس شیرینیه...امیدوارم به سلامتی بیاد و دنیلتون رو رنگی کنه لینکتون کردم گلم
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام ممنون عزیزم از حضورتون منم لینکتون می کنم دختر گلتو ببووووووووووووووووس
مامان لیلا
12 خرداد 93 17:01
سلام ممنون که به وبم سرزدی،شمام وب قشنگی داری،زیارت تونم قبول من لینک تون میکنم،خوشحال میشم شمام لینکم کنی انشا...خدا به همه ی مامان وباباها ی منتظر نی نی سالم وصالح بده
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام ممنون از حضورتون چشم منم لینکتون می کنم برای دعای آخرتون یه آمین بزرگ می فرستم
مامان
13 خرداد 93 8:57
سلام دوست عزیزم . صبح زیبایت بخیر و شادی . خوبی خانومی؟طوفان دیروز را چگونه گذراندید ؟جواب این پست را در وبلاگ خودم میدی عزیزم؟میخوام ببینم دوستان طوفان را چگونه گذراندند؟
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام مرسی گلم شما خوبی؟ چشم میام توی وبلاگتون
فرزند صالح
15 خرداد 93 16:49
وای عزیزم چه نی نی نازی ایشالا خدا یه دونه نه دو جین ازین نی نی ها بهتون بده
مامان دوقلوها
پاسخ
آره خیلی نازه اووووووووووه عزیزم می دونی دو جین یعنی 12تا بچه انشاالله شما یه دوقلوی ناز نی نی دار شی
فاطمه مامان گلها
16 خرداد 93 10:30
ایشالا یه بچه سالم و صالح خدا بهتون بده
مامان دوقلوها
پاسخ
انشاالله به دعای شما گلم