عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 13 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 14 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

درد دلی با عزیزکم

1393/3/23 19:09
نویسنده : مامان دوقلوها
661 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان

عشق مامان

عسلم

یه عالمههههههههههههههه دلم برات تنگه...

عید نیمه شعبانت مبارک خوشگلکم ...

این چند روز خیلی مشغول بودم... دو روز که معطل کارهای قبل از اومدن شما و دوشب ناشتا خوابیدن برای یه آزمایش غربالگری که امید دارم نتیجه اش خوبه انشاالله بودم

دیروز هم باباجونی رفته بود اصفهان برای دادن آزمون نظام مهندسی که انشاالله خوب داده باشه و نتیجه تلاششو ببینه.... منم دیروز صبح رفتم خونه عمو مرتضی تا با جاری عزیزم کمی بحرفیم و با بچه های گلش بازی کنم و تازه بعدش رفتم خونه مادربزرگم و عصر اومدم خونه سریع برای بابایی کیک درست کردم و رفتم بادکنک خریدم آخه نیمه شعبان به دنیا اومده و وقتی از اصفهان رسید کلی ذوق کردمحبتبوسشب هم باهم افتتاحیه جام جهانی رو دیدیم و بعد یه خواب شیرینخندونکمحبت

بحث رو عوض میـــــــــــکنیم 

اینم عکس گل گلمون محمدپرهام البته برای روزهای خیلی قبل هست

محمدپرهام

دو روز دیگه 4 ماهش تموم میشه...اینقدر برای من خنده کرد که دلم رفت عزیزممممممممممم

محمدپارسا جونم هم کلی بلابلا شده...یادش بخیر وقتی من زن عموش شدم محمدپارسا 4ماهه بود و حالا 4سال و دو ماهه اشه...هی ...!!!

قمری 4سال از زندگی من و بابایی گذشت و وارد 5 سال شدیم...اصلا باورم نمیشهتعجب ولی باید باور کرد!

 

**یه خبر هم دارم

دخترداییم و دختر خاله ام و زهرا خانم (مستاجرمون) سه تاییشون حامله شدن و نی نیشون آخر دی اول بهمن به دنیا میاد ...از خدا می خوام حاملگی خوبی داشته باشن ... الهی آمین

**یه خبر دیگه هم

پسر اردیبهشتی دوستم هم به سلامتی به دنیا اومده و هفته قبلی جشن تولد براش گرفته بودن... شکل دوستم بود یه نرگس کوچولو در قالب پسرخندونک...تو هم انشاالله شکل من باشیعینکولی می دونم شکل بابایی میشی از بس که بابایی توی فکر و ذهن و قلب منهمحبت

********

*****

**

خوشگل مامان یه حرف درگوشی باهات دارم

عسلم دوست دارم باباجونی که رفت حج ، تو اومده باشی تا دلم کمی آروم باشه و دل خوش به تو باشم 

هر چی می خوام غصه نخورم نمیشه فقط تلاش می کنم تا بابایی هست دیگه ناراحتیمو در این زمینه نبینه آخه دلم نمی خواد غصه ی منو داشته باشه ، فقط از خدا می خوام این روزها زودی تموم شه و با اومدن تو ، من و بابایی به روزهای زندگیمون امیدوارتر بشیم.

دلم کلی دل تنگ امام رضا(ع) شده ولی اینبار قرار شده سه تایی بریم ،

امام رضا(ع) گفته دیگه حق ندارید دو تایی بیاین پیش منآرام

غزلم... سبحانم

از خدا برای مامان و بابا آرامش بخواه ... برای مامان بیشتر

بوسمحبتدوستت دارم عزیزممحبتبوس

پسندها (16)

نظرات (9)

سمین
23 خرداد 93 19:34
سلام مامان اینده نزدیک امیدوارم خیلی زود به نتیجه مثبتی برسی و ماه دیگه این موقع یه امبولی خوشگل توی دلت باشه
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام سمین جان مرســـــــــــــــــی انشاالله به دعای شما عزیزم
مامان لیلا
24 خرداد 93 0:42
سلام آخییییییییی اکشال نداره،عوضش بابای نی نی کلی واسه خودت ونی نی سوغاتی میاره
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام انشاالله سلامت برن و سلامت برگردن برای من و نی نی خود همین سوغاتیه نی نی جونم عاشق باباجونشه
فاطمه مامان گلها
24 خرداد 93 2:05
سلام عیدتون مبارک چه قشنگ ایشالا همیشه خوش باشید
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام عید شما هم مبارک مرسی...انشاالله شما هم همیشه خوشبخت باشید
مامان فاطمه
24 خرداد 93 16:04
ماشالا به این مامان هنرمند که این همه کار کرده اما بادکنک و کیک و فراموش نکرده. الهی خونه تون همیشه گرم و پر از عشق باشه. خانمی ایشالا همسری هم به سلامت و خیلی زود میره حج و بر میگرده. ایشالا سوغاتی برات یه حاجت روا شده میاره و خبر اومدن نی نی هر دو تونو خوشحال می کنه. الهی آمین.
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام فاطمه جون دخملی خوبه؟ شکسته نفسی نکن گلم ...کاری نکرده بودم... ممنون از حرف های زیبات...انشااالله به دعای شما خا گل گلکمو بهم بده
زهرا
25 خرداد 93 12:50
سلام عزيزم ايشالا به زودي ني ني بياد دلتنگي تون بر طرف شه و سه تايي برين زيارت عزيزم
الــنـــازجوون
26 خرداد 93 21:16
عزیزم امیدوارم هرچه زودتر به ارزوت برسی و نی نی نازتون بیاد و دیگه تنهانباشی من درکت میکنم.....برات از خدا بهترین هارومیخوام
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون النازجونم انشاالله شما هم زودی به آرزوی قشنگت برسی
زهرا
27 خرداد 93 10:57
سلام گلم. مرسي لطف داري. دختر باشه لطفا
زهرا
27 خرداد 93 10:59
عزيزم برو خصوصي رمز داري
آبجی علیسان
25 تیر 93 14:21
سلام مامان آینده ایشالله خدا به شما یه نی نی نازو خوشگل هدیه بدهبه وب داداش منم سر بزنید
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام آبجی مهربون ممنون از دعای قشنگت برای دل من چشم به وبلاگ داداش گلت هم سر می زنم