عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 9 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 10 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

تابستون از راه رسید...

1393/4/4 10:06
نویسنده : مامان دوقلوها
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقل مامان و بابا

تابستون سال 93 هم از راه رسید ، انگاری روزها هم با من لج کرده اند و زود جلو می روند

انشاالله هر چی خیره اتفاق بیافته...فقط می دونم عجب تابستونیهههههههههههههه

گرما ، ماه رمضون ، خواسته چند ساله دل(یعنی اومدن شمامحبت) ، رفتن باباجونی به سفر

هفته دیگه نوبت دکتر دارم ، جواب آزمایشمم میگیرم تا برم نشونشون بدهم و انشاالله مثل پارسال جواب آز عالی باشه ولی خب شب اول ماه رمضون حیفه مگه نه؟چشمک

عشقم ، عسلم ، شاه بیت غزل زندگیمون

به این روزها بیش از همیشه امیدوارم... پرم از انرژی مثبت ... من و بابایی با همدیگه خدا را شکر خیلی خوییم

چشم شیطونه و چشم همه ی حسودایی که این چند ساله نمیخواستن زندگی من و بابایی رو ببینن کور ، زندگیمون داره روی روال خوبی پیش میره و زندگی می کنیم برای همدیگه و سختی ها رو به خاطر هم تحمل می کنیم تا به خواسته هایی که از قبل تا به حال داریم برسیم...

عزیزم

پسندها (11)

نظرات (13)

نیکــو
4 تیر 93 17:35
دوست خوبم ایشالا که جواب آزمایشت خوب باشه و همیشه شاد وسلامت باشید در کنار هم
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنــــــــــــــــونم
لیلا
5 تیر 93 2:25
ایشالا جواب خوبه خوب باشه عزیزم ایشالا ایشالا چشم همه حسودا وفضولا کوووورررر بشه،چشم بد از زندگی و نی نی گلی نیومده تون دور دور انشاالله...
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون لیلا جونی انشاالله
مامان
5 تیر 93 10:55
زهرا
7 تیر 93 8:04
سلام عزيزم. اول اينكه ممنونم كه اومدي و تولدم رو تبريك گفتي و دعا به اون قشنگي كردي برام. دوم اينكه اميدوارم همه چي باب ميلتون پيش بره, جواب آزمايشاتم خوب باشه و هر وقت كه خواستين ني ني تون بياد عزيزم
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام زهراجونی خواهش میشه باز هم تولدتو از اینجا تبریک میگم و همون دعای قشنگ رو برات دارم در مورد دومی هم ممنونم لطف داری و شما برای من دعا کن و منم برای شما و انشاالله نی نی زودی میاد
مامان فاطمه
7 تیر 93 23:40
عزیز دلم خدا رو شکر الهی هزززززززززززززززززززززززززززززززززار سال خونتون گرم و قلبهاتون پر از عشق به هم باشه. الهی شور زندگی هر روز بیشتر و بیشتر تو خونتون موج بزنه. الهی نی نی خیلی زود میاد من مطمئنم اگه بدونه چه بابا مامان گلی منتظرشن یه لحظه هم واسه اومدن تردید نمی کنه. بوووووووووووووووووس.
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون فاطمه جونننننننننننننننن عزیزمی ، هر روز در انتظارش هستم بدون استرس و توکل بر خدا دعا کن برامون خانمی
مامان امير علي
8 تیر 93 7:51
توكل به خدا
مامان دوقلوها
پاسخ
انشاالله همیشه خدا همراه همه باشد
زهرا
8 تیر 93 12:02
آره جاش خالي بود. ايشالا به زودي هر جفتشون بيان منم حتما برا شما دعا ميكنم. چون دعاي كس ديگه زودتر در حق ادم قبول ميشه. خانواده مم بله خيلي با سليقه ن فقط من تنبلموالا دستم هي داره بدتر ميشه بجاي اينكه خوب شه هي داره باد ميكنه الان از صبح تو اداره يه قالب يخ تو ظرف يكبار مصرف گذاشتم روش آب شده تب دارم. كلافه م. ميخاره....... عزيزم ايشالا شمام خوشبخت باشيد. ايشالا همه خوشبخت باشن هيشكي غم و غصه نداشته باشه به حق اين روزاي عزيز
فرزند صالح
8 تیر 93 12:05
خدا رو شکر که پر از انرزی مثبتی ایشالا همه چیز خوب باشه و نی نی زودتر بیاد شاد باشید
مامان هدیه
8 تیر 93 23:47
سلام عزیزم تو وبم یه ختم قرآن گروهی به مناسبت ماه مبارک رمضان شما رو دعوت می کنم اگه دوست داشتین شرکت کنید ممنون می شم
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام ممنون که اطلاع دادین سر میزنم اگه تونستم همراهیتون می کنم
مامان نــــاديــــا
9 تیر 93 9:52
سلام عزيزم ايشالله جواب ازمايشت خوبه و به ارزوتون زودي ميرسين خوشحالم پراز انرژي و افکار مثبتي ايشالله تا ابد در کنار هم با شادي و خوشحالي زندگي کنيد حسودا هم جاشون همون عقبهاس پشت سرت جايي که نميشه نگاش کرد هميشه شاد باشي دوست عزيزم
مامان دوقلوها
پاسخ
ســـــــــلام مامان نادیا شما خوبی؟ بابت اون اتفاق خیلی ناراحت شدم خدا را شکر که به خیر گذشت برام دعا کن زیــــــــــاد
مامانی و بابایی
9 تیر 93 11:45
سلام خانمی انشاالله همه چی به خوبی پیش بره من تازه با شما دوست شدم به امید پایبند بودن این دوستیمون
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام عزیزم انشاالله...برای شما هم همین طور به امید پاینده بودنش
زهرا
10 تیر 93 10:19
سلام .: اسمم : رمضان. عمرم : چهارهفته. قلبم: يكي ازبناهاي بهترين دين روي زمين. موجودم : ثواب. وجودم: بركت. ميخوام بگم مرابه دوستيت قبول داري؟ اگرداري پس مرابه بهترين دوستهايت به عنوان هديه ارسال كن .. آمدن ماه مغفرت برشمااااااا پيشاپیش مبارک باد  。*☆∴。 。∴☆*。 。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。 ☆゚   ゚☆゚   ゚☆ ゚☆。      。☆゚  *★。     。★*   ∵☆。  。☆∵     ゚*★。。★*゚ *☆ .-..-. `·.·´ ●/ /▌ / \التماس دعا
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم التماس دعا
مامان دلنیا
11 تیر 93 22:30
عزیزم ایشالله جواب ازمایشت عالی باشه. ایشالله لحظه لحظه زندگیتون شاد وسربلند وموفق باشین. وخدا بهترینها رو براتون رقم بزنه. امیییییییییییییییییییییییییییین
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم عزیزم انشاالله خانم دکتر امروز تایید کنن برای شما هم بهترین ها رو آرزومندم