عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 8 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 9 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

خدا پیغامی برایم ندارد؟؟

1393/4/22 1:37
نویسنده : مامان دوقلوها
671 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر دلش میخواست خواهر کوچولویش را که فقط چند هفته از تولدش گذشته بود تنهایی ببیند! 
اما بابا و مامانش اجازه چنین کاری را به او نمیدادند چون آنها فکر میکردند که بخاطر حسادت بچه گانه_ 
که در تمام کودکان اول نسبت به برادر یا خواهر کوچکترشان وجود دارد_ ممکن است آسیبی به او 
برساند!! 
پسرک آنقدر اصرار کرد تا بالاخره راضی شدند… 
آهسته داخل اتاق خواهرش شد، در نیمه باز بود و پدر و مادرش از لای در کودک را می دیدند… 
پسرک وقتی به تختخواب خواب خواهر کوچکش رسید؛ صورتش را به صورت نوزاد نزدیک کرد و گفت : 
بگو ببینم آبجی کوچولوی من! تو که تازه از پیش خدا آمده ای ،،؛،،

خدا پیغامی برای من نداد؟! 

خیلی وقت است او را فراموش کرده ام…

روز میلاد آقا امام حسن (ع) است به همگی شما عزیزان این روز رو تبریک میگم

غرض از ثبت این نوشته در این روز فقط یک تلنگر به خودم بود...

دلم این روزها خدا می خواهد ... جستوجویش می کنم در میان تک تک آیات قرآنش

التماس دعا دارم دوستان عزیزم

پسندها (9)

نظرات (10)

مامان پریسا و بابا مهرداد
22 تیر 93 8:45
دوست خوبم مرسی که به وبلاگم سر زدی امیدوارم به زودی عکس نی نی تون رو هم تو وبلاگ قشنگتون ببینیم
مامان دوقلوها
پاسخ
خواهش می کنم به دعای شما گلم
مامانی و بابایی
22 تیر 93 8:56
سلام دوستم امیدوارم هر حاجتی داری به حق کریم اهل بیت روا بشه و به زودی زود خدا یه نی نی ناز و خوشگل بهت بده آمین
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام ممنون از دعای زیبات دوست جونی انشاالله نی نی شما هم به همین زودیا میاد گلم
اتی مامان
22 تیر 93 15:03
این روز قشنگ برشما مبارکالتماس دعا...
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم بر شما هم مبارک محتاجیـــم خانم
لیلا
22 تیر 93 23:28
ایشالا که دوتایی باهم ننه بشیم عزیزم... سال دیگه فندقامون پیش سفره کنارمون باشن الهی...
مامان دوقلوها
پاسخ
انشــاالله
مامان عاشق
23 تیر 93 8:51
سلام خانومي اول يه چيزي من وشما هم سن هستيم منم بيست وسه سال ويک ماه وسه روزمه دوم عزيزم اميدت خدا باشه وفقط خداباشه انشاالله اين ماه عزيز شما هم ميشي مامان عزيزم من بيست ماه منتظر بودم از همون روز اول عروسيمون ميخواستيم ني ني دار بشيم
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام گلم چه خوب یه دوست هم سن و سال انشاالله که همیشه در راه توکل بر او قدم بر دارم و کم یا بیش از تقدیرم تقاضامند نباشم خوشحالم براتون که نی نیتون اومد پیشتون...مواظب خودتون باشید
مامانی و بابایی
23 تیر 93 13:18
سلام دوستم برای رفع گرفتاریها و روا شدن حاجات تو وبم ختم دعای نادعلی گذاشتم دوست داشتی بیا و شرکت کن. التماس دعا
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام خانم گلم منم انشاالله بتونم شرکت کنم
مامان فاطمه
23 تیر 93 13:30
عزیزم خیلی زیبا و دلنشین بود. الهی هیچ وقت هیچ کدوممون خدا رو فراموش نکنیم.
مامان دوقلوها
پاسخ
انشاالله هیچ کدوم خدا رو فراموش نکنیم
خاطره
23 تیر 93 13:37
مامان آینده
23 تیر 93 16:34
چه مطلب زیبایی. مامان آینده
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم مامان آینده
زهرا
6 مرداد 93 10:11
سلام عزيزم. چقدر قشنگ بود اين مطلب. واقعا كلي كيف كردم. منم التماس دعا دارم
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام گلممممممممم خودمم خیلی دوستش دارم ، به دل میشینه محتاجیم خواهر