عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 8 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 9 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

خدایا دلم یه فرشته می خواد...

1393/4/24 12:41
نویسنده : مامان دوقلوها
254 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی زوم می کنی به آرزوهای زیبایت

چشم هایت فقط و فقط زیبایی ها را می بیند

وقتی به بهترین ثمره زندگیت فکر می کنی

فکرت همه اش می شود با هم بودن ها

دلم به فکر بودنش ، در میان ما بودنش ، در میان ما نفس کشیدنش  است و دائم دعا و شکر ذکرش شده است

چه خوب است این روزها ، روزهای ماه رمضان است

همه جا طنین زیبای قرآن است

چه خوب تر می شود اگر تو بیایی در خانواده دو نفری من و بابا...آن وقت می شویم سه نفر !

یعنی می شود که ما هم بشویم 3 نفر؟!! ... ان شاالله ... توکل بر خدا ...

 

نی نی من

دوستت داریم خوشگل مامان و بابا

پسندها (7)

نظرات (12)

خاطره
24 تیر 93 13:46
سلام عزیز دلم فقط استرس رو از خودت دور کن خدا همین دور و برهاست و به فکرته ..معجزه اش رو برات می فرسته ...بوووووس
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام خانمی چشم...انشاالله معجزه اشو زود زود ببینیم
مژده
25 تیر 93 3:26
آره عزیزم چرا که نشه ایشالله به زودی زود میشه خوبشم میشه
مامان دوقلوها
پاسخ
به دعای شما دوستای عزیزم
لیلا
25 تیر 93 8:53
انشاالله...
مامان دوقلوها
پاسخ
انـــشاالله
مامانی و بابایی
25 تیر 93 11:03
چرا من و لینک نکردی دوستم
مامان دوقلوها
پاسخ
لینک شدی گلممممممممممم فکر کردم لینک هستی ببخشید دوست جونی
شیداویاشا
25 تیر 93 14:30
سلام دوست جونم من مامان پانته ا هستم http://pani88.niniweblog.com/ این هم ادرس سایت هنریم هست خوشحال میشم بهم سربزنی و منو لینک کنی http://www.tar-o-pod.com/ http://www.karedast.ir/
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام خانمی چشم گلکم حتما سر میزنم
فرزند صالح
25 تیر 93 15:36
ایشالا زود زود خبرشو تو وبت میذاری
مامان دوقلوها
پاسخ
انشاالله با هم دیگه
اتی مامان
25 تیر 93 17:51
چرا که نه دوست عزیز...با توکل برخدا ایشالله که به خواسته های دلت برسی ایشالله
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون دوست عزیزم این شب ها ما را از دعای خیرتان محروم مسازید
حمیده
26 تیر 93 11:04
اره عزیزدلم حتماً میشه ... خدا خیلی تواناست... ما اگه بخواییم کسی رومثال بزنیم که اخرین حدبالای یه صفتی رو داره ... میگیم خدای اون چیزه!!! مثلاً خدای احساس...! مثلاً خدای فضل...! وخیلی چیزایی که توروزمره بین خودمون میگیم. مثلاً فلانی خدای خنده است. مثلاً خدای ریاضیاته... خدا خدا خدا خدا. وقتی بهش فکر کنی که یه خدا داری نه تنها اروم میشی ... بلکه وقتی یه ذره بیشتر بهش فکرکنی دوپینگ میشی.پس همیشه بهش فکرکن... همیشه... برای منم دعا کن
مامان دوقلوها
پاسخ
انشاالله همیشه متهم به دوپینگ کرده هاش باشیم محتاجیم خانمی
مامان پریسا و بابا مهرداد
26 تیر 93 11:48
عزیزم ممنون که به وبلاگم سر زدی خیلی خوشحال شدم و ازت التماس دعا دارم ضمنا با اجازه شما دعای ابتدای وبلاگتون رو کپی کردم واقعا با مناسبت و زیبا بود .. اجازه داشتم ؟؟؟
مامان دوقلوها
پاسخ
بله گلم مشکلی نداره
زهرا
27 تیر 93 14:35
منم مثل تو دوست عزیزم منتظرم که بالاخره یه روز سه نفر بشیم امید به خدا انشالله حاجت روا میشی در این شب های عزیز به منم سر بزن و لینکم کن لطفا
مامان دوقلوها
پاسخ
انشاالله که زود زود یه خانواده سه نفره میشیــــــــم
الــنـــازجوون
27 تیر 93 20:34
مـــــــــــــــــیشه..چرا نشه.....
زهرا
6 مرداد 93 10:15
عزيزم هيچي برا خداي مهربون نشد نداره فقط بايد زمانش برسه نه اون زماني كه ما فكر ميكنيم رسيده زماني كه خدا تشخيص ميده كه بهترينه. منتظر بهترينه خدا باش گلم.
مامان دوقلوها
پاسخ
منتظرمــــــــــــ