عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 8 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 9 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

شب های قدر خوش آمدید...

1393/4/26 10:45
نویسنده : مامان دوقلوها
887 بازدید
اشتراک گذاری

شب های قدر از راه رسید...

18 شب از ماه زیبای رمضان تمام شد و دیشب یکی از زیباترین شب های خدا...

باز هم اسماءالحسنی ... باز هم فریادهایی از دل ... باز هم خدا در شب بیداریمان...

دروغ می گویم اگر بگویم یادت نبودم مادر !!! ... ولی بیشتر یاد دلی خسته بودم که یک سال منتظر چنین شب هایی بود برای گذاشتن کوله ای سنگین در میان مناجات امیر.

از وسعت این شب برایت چه بگویم که تا ندیده باشی باور نمی کنی چه عظمتی دارد البته میدانم که تو وقتی از پیش خدا بیایی نیازی به این شب ها نداری... تا معصومیت الهیت هست! ، تا تمام قلبت به یاد او هنوز می تپد!

شب های قدر

برای من است که یادم رفته خدا همیشه همراهمه ، حتی همون وقت هایی که همیشه اعتماد او هست به من و من دست اعتمادم از دستش گاه رها می شود و فکرم می رود به سمت تنهایی و یا گفتن چراهای بی دلیل

هیــــــــــــــــــــــ

خدا ما را ببخشاید...

گل مادر

دیشب همه اش ناخواسته در میان قسم دادن ها دستم را به روی شکمم می گذاشتم

انگاری دست هایم می داند که کدام قسمت از بدنم باید برای آمدنت پاک پاک باشد

تا فرشته ای ناز درونش آرام گیرد..

در شب نوزدهم ماه رمضان 

من و تو و بابا

باهم انگار قرآن به سر گرفته بودیم

به همین قرآنش ، انشاالله بهترین فرشته هایش را نصیب خانواده دو نفری من و بابا کند

انشاالله هر کسی در انتظار فرشته ای از سمت اوست در این شب ها فرشته اش بیاید تا دلش روشن شود

انشاالله همه ی مومنین و مومنات به هر چه آرزو و حاجتشون هست برسند

التماس دعا

پسندها (12)

نظرات (15)

هستی مامی
26 تیر 93 11:22
سلام گلم ممنونم به وبلاگم سر زدی التماس دعای شدید
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام خانمی خواهش می کنممحتاجیم عزیزم
مامان پریسا و بابا مهرداد
26 تیر 93 11:41
من هم از شما خیلی خیلی التماس دعا دارم دوست عزیزم من هم متقابلاً اگه قابل باشم تو این شبا براتون دعا میکنم به وبلاگ من هم سر بزنید خوشحال میشم
مامان دوقلوها
پاسخ
به یاد هم باشیم که دعا در حق دیگران برآورده می گردد ممنون که لایق دعاتون شدم چشم بهتون سر میزنم
نیلوفر
26 تیر 93 11:52
فروش عروسک دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
فاطمه ع
26 تیر 93 14:28
خصوصی
مامان فاطمه
26 تیر 93 23:40
سلام عزیزم. ایشالا که همینطوره و خداوند دستهای بلند شده رو به آسمونش رو تو این شبها خالی نمی ذاره به حق بزرگی و عظمت خودش. ایشالا شب قدر سال دیگه یه فرشته ی ناز تو بغلت خوابیده باشه.
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام فاطمه جون انشاالله به دعای شما دوستای خوبم
مامان عاشق
27 تیر 93 9:21
سلام عزيزم قبول باشه.الهيي خدا به حق همين ماهش به همه منتظرا يه فرشته کوچولو سالم وصالح بدهد
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام خانمی انشاالله
خاطره
27 تیر 93 12:08
عزیزم انشالله حاجت روا میشی .. خدا خیلی مهربونه..انشالله با خبرای خوب میای
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون خاطره جان دعامون کن با فرشته گلت
نیکــو
27 تیر 93 12:31
آمین دوست گلم
مامان دوقلوها
پاسخ
انشاالله حاجت روا باشی خانمی
مریم
27 تیر 93 14:54
سلام عزیزم وبلاگ زیبایی داری انشالا که خدا حاجت هممون رو بده به حق این شبهای عزیز خوشحال میشم به منم یه سر بزنی نظر بده که بدونم اومدی اجازه میدید که لینکتون کنم؟خوشحال میشم شما هم این کار رو کنید
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام مریم خانم ممنون از لطفت عزیزم انشاالله همه امون حاجت روا و دست پر از درگاهش این شبها برمیگردیم
الــنـــازجوون
27 تیر 93 20:33
عزیزم حاجت روابشی هرچی تو دلته هرجی از خدا میخوای الهی خدا بهت بده...فرشته ی پاک اسمونی قسمتت خانم طلام...طاعاتت قبول...التماس دعا
حمیده
28 تیر 93 3:53
سلام دوستم خوبی عزیزم ... وقتی واسهء خودت دعا میکنی واسه محیا ومحیا ها هم دعا کن
مامان پریسا و بابا مهرداد
29 تیر 93 9:20
باعث افتخارمه که شما رو لینک کنم .. حتتتماً
مامانی و بابایی
29 تیر 93 9:55
سلام خانومی التماس دعا داریم ما را هم فراموش نکنید.
منتظر لطف خدا
29 تیر 93 17:40
خیلی زیبا نوشتی عزیزم . از خدا میخوام توی این شب بهترین و خیرترین ها رو براتون مقدر کنه و تقدر یک ساله تون رو براتون در کنار یه کوچولوی ناز و دوست داشتنی رقم بزنه ممنونم که اومدی پیشم
زهرا
6 مرداد 93 10:38
از صميم قلب آرزو ميكنم هيچكدوم از دستايي كه از سر نياز به سمت آسمون دراز شدن خالي برنگردن. اميدوارم بحق اين افطار آخر خدا همه رو حاجت روا كنه
مامان دوقلوها
پاسخ
انشاالله حاجت روا باشی خانمی