عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 9 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 10 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

برای فرشته کوچولو

1393/9/24 20:13
نویسنده : مامان دوقلوها
665 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من که آروم در آغوش خدا خوابیدی

اومدم بهت بگم هر ماهی که گذشت شانس 20 درصدیمونو امتحان کردیم

عیبی نداره اگه هنوز آماده نیستی بیای زمین... تو آروم و سلامت هر وقت اومدی توی دل مامان ، من و بابایی دنیا رو به پات می ریزیم

برامون دعا کن ... خودت اون بالا می دونی که مامان و بابا نگاهشن به برکت و لطف خداست ، از خدا بخواه بهمون توان بده که خوب باشیم تا لایق تو فرشته کوچولوی ناز نازی باشیم

فقط عزیز دردونه ی خوشگلم

یه کمی دلم گرفته و خسته ام ... یه مدتی از اینجا میرم تا وقتی که شما بیای

خیلی زیاد دوستت داریم

بوس بوس

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان زهرا
25 آذر 93 12:03
سلام مريم جون. چرا دلت گرفته عزيز دلم؟! صبر داشته باش خدا خيلي بزرگه و خيلي مارو دوسداره و مطمئن باش دليل اين تاخير يه اتفاق شيرينه. عزيزم كلا نذاري بري دلم برات تنگ ميشه!! منتظرت هستم بيا بهم سر بزن. مواظب خودت باش, اگر لايق باشم برات دعا ميكنم تو هم مارو فراموش نكن. ميبوسمت
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام زهرا جونی ببخش که بهت دیر سرزدما ممنئن که دلداریم دادی ... انشاالله خداوند یار دلت
پدر و مادر
2 دی 93 11:47
سلام ما و يمنا كوچولو، براي شاهزاده در راه شما دعا ميكنيم و اميدواريم كه هم خوشگل و زيبا باشه و هم يكي از ياران امام زمان بشه. براتون زندگي خوب و خوش آرزومنديم. موفق باشيد.
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام ممنونمممممممممممممممم گل دخترتونو خیلی دوستش دارم ، انشاالله خداوند بهتون ببخشه این ناز گل رو
پانیذ
27 دی 93 12:34
سلام عزیزم نگران نباش. نی نی سر موقع خودش میاد و حسابی غافلگیرت می کنه. من هم خیلی انتظار کشیدم و درست توی ماهی که اصلا فکرش رو نمی کردم فهمیدم نی نی اومده تو دلم. نی نی های این دوره زمونه این جورین دیگه. مامان و باباهاشون رو غافلگیر می کنن. ان شاالله به زودی خانواده تون این شکلی می شه:
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام گلم ممنونم که بهم سر زدی دعا کن دوست خوبم ، من که خیلی منتظرشم انشاالله خداوند نی نی گلی رو بهتون ببخشه عزیزم
الــنـــازجوون
30 بهمن 93 12:28
دوست گلم هیچوقت ناامید نشو دقیقا منم این روزا رو تجربه کردم خداخیلی بزرگه مطمین باش درست وقتیکه انتظارش رو نداری خدا فرشته کوچولوتونو میفرسته...انشالله....به امید اون روز دوستم