عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 9 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 10 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

تولد من و بابایی و خاله هدی

1393/2/7 10:26
نویسنده : مامان دوقلوها
731 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شکوفه بهاری من

هر ماه که نزدیک میشم به ماه دعوتت دلم پر از تپش های عاشقانه می شود برایت

و هر وقت حس می کنم یه روزی مادر می شوم اشک مهلت دیدن دنیا رو بهم نمیده و چشم  هام فقط دوست داره تو رو در آغوش بابایی در یک قاب زندگی داشته باشه

و این همه ی خوشبختیــــــــــــــــه

این روزها باز هم جایت کنارمون خالی بود

تولد من که خیلی بهم خوش گذشت خدا رو شکر

مامان زهره و بابایی محمود و خاله ها ناهار مهمونمون بودن و برای مامان جونت یه شال خوشگل هدیه آوردن

و کادوی باباجون همچنان سورپرایز موند آخه می خوایم چند روز به رفتنمون بگیم که قراره زائر آقا امیرالمومنین باشیم و قدم در بین الحرمین بگذاریم

شب هم با خاله الهام رفتیم بیرونا تا برای تولد خاله هدی کادو بگیریم

آخ نگفتم که خاله هدی هم 6 اردیبهشت تولدش بود... 4 5 6 ... مامان بابا خاله

برای بابا جون یه کمربند خریدم تا شب که شب تولدشه بهش بدهم

اینم از کادوی من :

کمربند

برای خاله جونی هم یه تیشرت با شلوارکش خریدم و خاله الهام هم همین طور

که روز جمعه در خونه باغ بابایی محمود سورپرایزش کردیم خیلی ذوق کرد ... خاله هدی هم 13 ساله شد الهی قربونش

مامانی و بابایی به بابا جون یه شکلات صبحانه نوتلا کادو دادن و کلی خندیدیم

نوتلا

بعد از خونه باغ من و بابا مصطفی رفتیم مشهداردهال و یه زیارت قشنگ کردیم و بعد یه سر هم رفتیم تالار نیاسر........... چـــــــــه روز خوبی شد عزیزم 

شب هم یه کیک خوشگل خریدیم و رفتیم خونه عزیزجون و با عمو مرتضی و زن عمو و پسرعموها یه جشن کوچیک خوشگل گرفتیم و محمدپارسا جون کلی شعر برامون خواند الهی الهی

اینم عکس کیکمون 

کیک تولدمون

خلاصه

از ته دلم دعا کردم سال دیگه سالم توی دلم باشی یا در آغوشم

آقا امیرالمومنین (ع) و امام حسین(ع) می دونم که فقط به خاطر نیتی که برای شما داشتیم دعوتنامه امون رو امضا کردن

هنوز باورم نیس که ...

خدا کنه زائر خوبی باشیم و حسابی زیارت کنیم تا دو هفته دیگه دلم در تب و تاب یاره

خیلی دوستت داریم خوشگلکم

پسندها (3)

نظرات (9)

مامان کوثر
7 اردیبهشت 93 10:37
ایشالا که هرچی زودتر نی نی گلت رو در آغوش بگیری خوش حال میشیم به ما هم سربزنید
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم مامان کوثر جون چشم بهتون سر می زنم
خاله جون
7 اردیبهشت 93 10:48
ایشالله یه نی نی تپلی خدا بهت هدیه می ده دوست گلم به منم سربزن
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم چشم بهتون سر می زنم
هستی
7 اردیبهشت 93 17:43
سلام مامان آینده. ایشالا خیلی زود آیندش تبدیل به حال می شه. عزیزم وبلاگ نازی داری. من با اجازه لینک کردم. خوشحال می شم به ما سر بزنی.
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که به اینجا سر زدیو همچنین ممنون از دعای خوبت منم شما رو لینک می کنم خوشبخت باشی مهربون
نیلوفر جون
7 اردیبهشت 93 22:11
عزیزم تولد شما خواهرتون وهمسرتون تبریک میگم عزیزم رفتی زیارت منو فراموش نکنی منو نی نیمو مامانای منتظر که مطمئنم یادت نمیره خلاصه یاد ما هم باش
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون نیلوفرجونمممممممممم حتــــــــما یادتون خواهم بود اگر لایق باشم گلم
مامان سمانه
8 اردیبهشت 93 12:24
سلام عزیزم،ایشالله عکس نی نی نازتو تو وبلاگت ببینیمو خدارو شکر کنیم
پرتو
8 اردیبهشت 93 14:34
عزیزم تولدتون مبارککککککککککککک انشاالله همیشه کنار خونواده و همسرت شاد زندگی کنی و زیارتت هم قبول باشه خوش به سعادتت ایشالا که دست پر بر میگردی التماس دعا عزیزم
فرزند صالح
9 اردیبهشت 93 18:54
عزیزم تولدت مبارک با تاخیر ایشالا هدیه ی تولدت یه نی نی ناز باشه هروقت رفتی زیارت برای ما هم دعا کن
ناديا
9 اردیبهشت 93 20:24
عزيزم با تاخير تولدت مبارک ايشالله سال ديگه يه ني ني هديه تون باشه واي خوشابحالت التماس دعا
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی ممنون نادیا جان از دعای خوبت هم تشکر دارم انشاالله هممون به آرزومون برسیم
مامان دلنیا
15 خرداد 93 13:21
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا وجود پاکت اومد تو جمع و خلوت ما تو تقویما نوشتیم تو این روز و تو این ماه از آسمون فرستاد خدا ۱ ماه زیبا تولدت مبارک
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم واقعا اردیبهشت زیبایی برایم رقم خورد