عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 13 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 14 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

الان که دارم می نویسم...

1393/2/11 12:42
نویسنده : مامان دوقلوها
876 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

الان که دارم برات می نویسم پر از دردم

معده ام به شدت درد میکنه و یکمم که عصبی میشه بدترم می کنه

بابایی هم سرکاره ... او هم احوال خوشی نداره

عزیزکم

هر وقت خواستی بیای خودتو برای یک دنیای پر از امتحان و آزمایش آماده کن

دنیای راحتی همان وقت بعد از قیامت است به شرطی که امتحانات دنیا رو پاس شده باشی

خوشگلم

به خدا بگو مامانم پای نیتش بود و هست هر چی خودت دوست داری براشون رقم بزن

به خدا آزمایش سختی داره ازمون میگیره و دستمون هم خالیــــــــــــــه

دوست داریم که آدمای خوبی باشیـــــــــم ولی انگــــــــــار بعضی وقت  ها....

کوچولوی مامان

دل من و بابایی برات هزارتا تنگه

انشاالله به وقتش سالم بیای بغلمون و انتظاری نباشه انشاالله

امروز اول رجبه

روزه گرفتم اما خانم دکتر برام نسخه ای پیچید که نشد روزه امو نگه دارم

دلم خیلی شکست...یعنی آدم این قدر بی لیاقت؟!!!

امشب لیله الرغائبه و دلم میلیون ها آرزو داره و دلم میخواد امسال یه ستاره از آسمون بکنم تا خدا ستاره منو بهم بده بعد ستاره  آسمون رو رها می کنم و اسمش رو می گذارم ستاره امید...

خوشگلم

برای مامان و بابا خیــــــــــلی دعـــــــا کن

پسندها (2)

نظرات (14)

مامان نفس طلایی
11 اردیبهشت 93 12:56
برا ستاره امید ما ام دعا کنین
مامان دوقلوها
پاسخ
انشاالله نفستون زود زود میاد
سمانه
12 اردیبهشت 93 0:19
خدایا ب حرمت این ساعتای قشنگ بچه های سالمو صالح به همه مانو بابا های آینده هدیه کن...امین
مامان دوقلوها
پاسخ
انشاالله ممنون که به ما سر زدی
نیلوفر جون
12 اردیبهشت 93 13:47
عزیزم ایشا.. خدا ستاره ای از اسمان رو تو دلت گذاشته باش برای اینکه نورانیتر بشه
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون نیلوفر عزیز مواظب ستاره کوچولوت باش
زهرا
13 اردیبهشت 93 10:23
ايشالا پر نورترين ستاره آسمون ستاره خونه تون بشه عزيزم. مرسي كه بهم سر زدي. بهترين آرزوهامو تقديمت ميكنم دوس جون
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون انشاالله ستاره شما هم به همین زودیا درونت می درخشه
زهرا
13 اردیبهشت 93 10:42
اميدوارم به تك تك آرزوهات برسي. بهترين آرزوهاتو برات دارم. معده ت چطوره بهتري؟ منم اين مشكلو دارم عصبي شم ترشحات معده م بيشتر ميشه ميسوزونه. سيب زميني آبپز بخور اسيدو ميگيره و چيزاي تند يا گازدار نخور تحريك نشه
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون زهرا جون بذ نیس این معده ی پر ازدغدغه ی من که هر چی بهش میگم دنیا گذراس حالیش نمیشه و در کنارش امان از هوس خوردن آلوچه فعلا که خودمونو بعد از دو سال به قرص های معده خود را سپرده ایم!!! از راهنماییت ممنون
مامان ناديا
13 اردیبهشت 93 12:32
سلام عزيزم خوبي؟اميدوارم ني ني خوشگلت به زودي زود بپره توي دلت خصوصي تو چک کن
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام عزیزم شکر خدا خوبم انشاالله به دعای شما چشم گلم
خانوم ِ خونه
13 اردیبهشت 93 17:29
آخی درد بدیه معده درد ایشالا زودتر خوب بشی به جز قرص پرهیز غذایی خیلی مهمه اینقد وبلاگ هرکی میرم میبینم مامان شده فک کنم مامان ِ بعدی شمایی
مامان دوقلوها
پاسخ
آره گلم پدرمو درآورده این معده درد تازه قرص های ال دی هم بهش اضافه شده که عمه پری توی مسافرت سراغمو نگیره ... مواظب غذامم انشاالله که هستم عزیزمی چه حس زیبایی انشاالله که هر کسی اقدام به بارداری کرده هر چه زودتر نتیجه اشو ببینه من که از خدامه نی نی بدون هیچ انتظاری قدم بزاره...مشتاقانه منتظر ماه تیر هستم
سمیه
14 اردیبهشت 93 10:58
براتون آرزوی بهترین ها رو دارم و از صمیم قلب دعا می کنم که به حاجت دلتون برسین.
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم گلـــــــــم
شیوا
14 اردیبهشت 93 16:03
سلام عزیزم منم دو دفعه انتقالام افتادن ماه رمضان و نتونستم درست حسابی روزه ها مو بگیرم. امسالم فکر کنم روزهای اخر انتقالم ماه رمضون شروع میشه. راستی شدیدا دلم هوای همچین حیاطی کرد. عاشق اینجور حیاطای پر گلم. اگه در اینده خونه بخریم انشاالله میخوام حیاط دار باشه و حیاطشو خودم همه جا گل و درسخت و سبزی بکارم.
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام شیوا جان انشاالله امسال جواب میگیری توکل بر خدا خا کنه زود زود خونه دار بشی و به آرزوهات برسی...آرزوهات خیلی قشنگن مهربون
مامان
16 اردیبهشت 93 10:34
سلام دوست عزیزم وبلاگ بسیار زیبایت را خواندم و از خدا خواستم که فرزند سالم و صالحی بهت اعطا کنه .خوشحال میشم که به منم سر بزنی
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام گلم ممنون از دعای خوبت چشم بهتون سر میزنم عزیزم
مامان
18 اردیبهشت 93 12:13
دوست عزیزم امیدوارم که آخر هفته خوبی داشته باشی
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم شما هم همین طور
مامان لیلا
18 اردیبهشت 93 15:01
عزیزم انشاالله به هر چی توی دنیا میخوای برسی من دارم فردا میرم پابوس آقا و مولامون اباالحسن علی بن موسی الرضا اونجا اگه توفیقی باشه نایب الزیاره خواهم بود
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی لیلا جان انشااالله نائب الزیاره ما هم باشید خوش بگذره بهتون التماس دعا
mojde
21 اردیبهشت 93 19:26
ishala b harchi k mikhay beresi
مامان دلنیا
15 خرداد 93 13:23
عزیزم عالی بود. ایشالله خداهمه ارزوهاتو براورده کنه.
مامان دوقلوها
پاسخ
قربونتتتتتتتتتتتتت