عاشقانه مامان و باباعاشقانه مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابای دوقلوهابابای دوقلوها، تا این لحظه: 38 سال و 5 روز سن داره
مامان دوقلوهامامان دوقلوها، تا این لحظه: 33 سال و 6 روز سن داره

مامان و بابای دوقلوها

**یه روز عالی و پر از خاطره**

1393/5/18 9:11
نویسنده : مامان دوقلوها
1,476 بازدید
اشتراک گذاری

パンダ のデコメ絵文字سلام خوشگلکمممممممممممممممم

با خودم عهد کرده بودم دیگه ننویسم تا خبر شادی اومدنت رو ثبت کنم ولی دیروز توی خونه جات حسابی خالی بود

مامان بزرگ ها و بابابزرگ و عمه و عمو و خاله ها خونه امون بودن به چند مناسبت پی در پی

ハート のデコメ絵文字اولیش سالگرد ازدواج من و باباجونی

ハート のデコメ絵文字دومیش تولد خاله الهام مهربونت

ハート のデコメ絵文字سومیش ریاست....... بابابزرگ

خیلی خوش گذشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

راستش ماه قبلی با خودم گفته بودم اگه اومده باشی در همچین روزی همه رو سورپرایز کنیم که نشد و عیبی نداره ... انشاالله این ماه با اومدنت همه امونو خوشحال می کنی

***ハートだよ。3つ のデコメ絵文字 خدایـــا می خواهیمششششششششششش خواهشششششششششハートだよ。3つ のデコメ絵文字 ****

パンダ のデコメ絵文字ولی بگم از ذوق زدگی من و محبت خالصانه ی باباجونی که خیلی مامان رو شرمنده کرد...

وقتی کادوهای خاله رو بهش دادیم و همچنین بابابزرگ رو یکباره باباجونی با یه کادو در دستش امد سمت من

ハート のデコメ絵文字وااااااااااااااااااااای جلوی همهハート のデコメ絵文字 .... 顔だよ。トキメキ のデコメ絵文字خیلی ذوق زده شده بودم 顔だよ。トキメキ のデコメ絵文字....

ぼかし のデコメ絵文字 می خواستم بپرم بغل باباییぼかし のデコメ絵文字

نه به خاطر کیفیت کادو بلکه به خاطر کمیتش که ابراز عشق بود... یک شاخه گل هم هدیه می گرفتم همین قدر خوشحال می شدم ولی باباجونی شرمنده ام کرد اونم جلوی همه ... عشق و محبت ما به همدیگه برای همه ثابت شده اس

خب اینم از کادوی قشنگ باباجونیハートだよ。1つ のデコメ絵文字ハートだよ。1つ のデコメ絵文字

ハートだよ。1つ のデコメ絵文字ممنونم عزیز مهربونم

فقط و فقط از این بابت به خاطر گوشی خوشحال شدم که وقتی مسافر خانه خدا بشی راحت تر باهات تماس برقرار می کنم و دیگه لازم نیس به آبجی هام بگم...

 خیلی سورپرایز شدم...همه اشم به خاطر اینکه قول و قرارمون یه وقت دیگه بود 

ハートだよ。1つ のデコメ絵文字ممنونم ... باز هم سالگرد عاشق شدنمون مبارکハートだよ。1つ のデコメ絵文字

از خجالتت دراومدم ،مگه نه ؟!ハート のデコメ絵文字

゜*はーと*゜ のデコメ絵文字خیلی دوستت دارم و امیدوارم همیشه بتونم همسر خوبی برات باشم و عشق و محبتمون روز به روز بیشتر بشه

و هیچ وقت هیچ کدوممون تا وقتی باهم هستیم و دل هامون با هم هست غریب و تنها نباشیم و آشیانه ی پر از مهرمون همیشه مایه ی آرامشمون باشه انشاالله

پسندها (11)

نظرات (13)

مامانی و بابایی
18 مرداد 93 9:20
به به سالگرد ازدواجتون و گوشی نو مبارک دوستم انشاالله به دلخوشی استفاده کنی.
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم عزیزم انشاالله
حمیده
18 مرداد 93 15:03
عزیزدلم .... خداروشکر همین که انقدر عاشقانه همدیگه رو دوست دارید یه نعمت بزرگه تبریک
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونمممممممممممممم عزیزم
مامان عاشق
18 مرداد 93 18:30
سالگرد ازدواجتون مبارک گلم گوشي نو مبارک انشاالله به شادي انشاالله زود زود خبرمادرشدنتو ميشنويم
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون عاشقترینم انشاالله نی نی شما هم بعد از 3 ماه زود زود میاددددددددددد
لیلا
18 مرداد 93 21:56
سلام عزیزم،همسر منم دقیقا توسالگرد ازدواج مون همینجوری سورپرایزم کرد
مامان دوقلوها
پاسخ
خوشبخت باشید همیشه لیلاجونمممممممم
محدثه
19 مرداد 93 9:33
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله به زودی خبر مامان شدنتو بشنوم
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام محدثه جان ممنون از تبریک و انشاالله دعات در حقمون اجابت بشه گلم
مامان دلنیا
19 مرداد 93 20:49
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک. ایشالله همیشه خوشبخت باشین وبزودی یه نی نی خوشکل به زندگی عاشقونتون اضافه بشه به به دست همسری درد نکنه چه هدیه ایییییییییییییییییی مبارکه عزیزم تولد خاله جون وریاست بابابزرگم مبارک.ایشالله همیشه سلامت باشن
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم عزیزم
فاطمه ع
19 مرداد 93 22:42
ببخشید یکم دیر اما مبارکت باشه گلم ان شاا.. خبر اومدن فسقلیتم این ماه میدی عزیزم
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم انشاالله
نیکــو
20 مرداد 93 14:38
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه عزیزم ایشالا که همیشه با شادی و عشق در کنار همدیگه باشین
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونممممممممممم
اتی مامان
23 مرداد 93 23:07
ماشالله به این عشق زیباتونومبارکها باشهخدایا تو خودت دل این مامان و بابای عاشق رو با صدای یه فرشته ی مهربون شاد کن(آمین)
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم عزیزم انشاالله خدا دعای شما را در حق ما اجابت بفرماید
✿مامان دنیز✿
24 مرداد 93 14:52
آمین براتون دعای بهترینهارو میکنم شاد باشی عزیزم
زهرا
26 مرداد 93 12:58
ايشالا هميشه به شادي عزيزم. دست همسرت درد نكنه ايشالا خبراي خوب خوب بهت بدن ايشالا فقط خبر تولد و عروسي و بارداري و مكه و كربلا بهت بدن دوست خوبم. آرزوي همه خوبي ها و قشنگي ها هديه من به شما
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون گل من انشاالله شما هم مشکلت حل بشه تا باز هم لبای خندونتو ببینیم
دنیاجون
27 مرداد 93 8:24
عزیزم..... سلام عزیزم همه اتفاقای قشنگو بهت تبریک میگم و دعا میکنم واسه اتفاق قشنگ مادر شدنت که انشاالله به زودی زود رخ میده
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم عزیزم
زهرا
28 مرداد 93 10:20
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم انشاا... سال های سال در کنار هم خوشبخت و سعادتمند زندگی کنید و به زودی زود خبر نی نی دار شدنتو بزاری گلم
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی زهرا جونممممم انشاالله دعای بهترین دوستا به حقم اجابت بشه